Big Brother and online Hunger games.
jadennator1

jadennator1's blogBlog

  1. Petition to remove roshy from hof
  2. brb jumping off a cliff
  3. i miss tom hardy
  4. MY JONAS BROTHERS TICKET ARRIVED
  5. hi
  6. UGH STUPID NON ELIMINATION LEG
  7. you aint never gonna see me trust
  8. I was so close to snatching ahmeds spot
  9. and i oop
  10. Plus for survivor with swap
  11. Why everyone always blogging
  12. Remove roshy and fighterman
  13. Whos nice enough to paypal me 1€
  14. Come va come va come va
  15. QUEEN IN THE NORTH
  16. STANDING IN THE HALF OF FAME
  17. Chris really won omg i-
  18. TICKET SITES
  19. JOIN VIVOR FOR INSTANT START
  20. Pls tell me Dane is going home
  21. ARYA IS THAT BITCH
  22. i love you 3000
  23. Ill give 100$ to anyone
  24. A movie starring only
  25. ENDGAME WAS SO GOOD
  26. Join vivor
  27. MICKEY COMING BACK
  28. Ew the new Survivors in Hof
  29. Join survivor
  30. Wakey wakey biatchhh
  31. bbcan7 cancelled after 11 episodes
  32. I DONT BELONG IN THIS CLUB
  33. MIA SAN MIA
  34. Imagine wasting 1000Ts on tv star in 2019
  35. I MAY SLAY LIZ DAW
  36. SHAWN MENDES CONCERT IN 11 DAYS
  37. ON MY BLOCK SEASON 2
  38. Man i just wanna go flex
  39. Would anyone want to buy 10 000 ts
  40. March 23rd

PYN for an honest opinion

8thDec 16, 2018 by jadennator1
From a member of tribe neg finn chat

EDIT: actually ill just search your name and see if we ever talked about u xo

bamold1999
violets, 20:45
O wow bamold posting the tribe scores
Love that king

lemjam6
20:47
What merge streak is jake on

bix123
Allie, 4:2
5might wanna throw some karaks way too
and DEF miss barbaras
(this isnt about u obvi but only thing that showed up when i wrote bix/barbara)

spartagow
nothing sorry

emzthorne
nothing sorry

marieeve
violets, 20:45
zack on a damn tribe with his gal pals kara and eva marie

20:45
Who

violets, 20:45
k4r4a marieeve :D

lexeyjane
nothing rip

joe1110

dru, 4:07
its basically just a list of girls him/joe obsessed over

galaxies
rip nothing

sjsoccer88

violets, 20:30

I am becoming the new sjsoccer to sjsoccer

sharonmaitems
nothing

maxi1234
LOL somehow nothing shows up!? but i feel like we talked about u before, im sure i did

ghrocky100
also nothign rip

smoothstalker12
ok ptty sure my skype is broken cause nothing shows up for your name either but im prett sure we talked about  u rip

Comments

hi
Sent by bamold1999,Dec 16, 2018
ok!
Sent by Lemjam6,Dec 16, 2018
ye okay
Sent by Bix123,Dec 16, 2018
Sure
Sent by spartagow,Dec 16, 2018
okie
Sent by EmzThorne,Dec 16, 2018
Me
Sent by MarieEve,Dec 16, 2018
lex?
Sent by lexeyjane,Dec 16, 2018
Pynned
Sent by joe1110,Dec 16, 2018
Ok
Sent by Galaxies,Dec 16, 2018
sj
Sent by sjsoccer88,Dec 16, 2018
o,m
Sent by SharonMaItems,Dec 16, 2018
mom
Sent by Maxi1234,Dec 16, 2018
alex
Sent by ghrocky100,Dec 16, 2018
Me
Sent by SmoothStalker12,Dec 16, 2018
Karen
Sent by GoodKaren,Dec 16, 2018
brad
Sent by Darbe,Dec 16, 2018
okcurrrrrrrrrrr
Sent by Funnehliner,Dec 16, 2018
me
Sent by bigbrotherlover7,Dec 17, 2018
me
Sent by Phenomanimal,Dec 17, 2018
ok
Sent by Arris,Dec 17, 2018
A L I
Sent by ak73,Dec 17, 2018
Lol k
Sent by Juliann,Dec 17, 2018
+7
Now, ill pluss and comment all blogs i see, sharing some love and respect in this site s2
Sent by Kuririn,Dec 17, 2018
ççç
Sent by Matte,Dec 17, 2018
ok
Sent by PureEssence,Dec 17, 2018
Tyler
Sent by ItsAlexia,Dec 17, 2018

Leave a comment