Big Brother and online Hunger games.
etaco75

etaco75's blogBlog

  1. 172
  2. 171
  3. 170
  4. 169
  5. 168
  6. 167
  7. 166
  8. 165
  9. 164
  10. 163
  11. 162
  12. 161
  13. 160
  14. 159
  15. 158
  16. 157
  17. 156
  18. 155 / Stars 452 Winner!!
  19. 154
  20. 153
  21. 152
  22. 151
  23. 150
  24. 149
  25. 148
  26. 147
  27. 146
  28. 145
  29. 144
  30. 143
  31. 142
  32. 141
  33. 140
  34. 139
  35. 138
  36. 137
  37. 136
  38. 135
  39. 134
  40. 133

143

2ndMay 22, 2017 by etaco75
nikki101 and I hung out last night. We sorta got very very very high but now we made a vlog so enjoy!!!!!! Sorry in advance.

PART 1:

Then we had to stop the video to watch Miley Cyrus perform at the BBMAs but we ended up getting a FUCK ton of food so we got this like an hour later.
Survivor8
brandonpinzu
Joseline
DakotaCoons
babiicakes
cococolin122
iiVoloxity
titoburitto
Streamx
nqii7
Funnehliner
obscurity
EliotWhi
Druhhbby2
Gigi10 ft. jacksonjoseph99

PART 2:

zorbo678
maturo
MarieTori
DumbGinger
macken
MichelleWilliams
ChristianExodia
Vlad21
tboss
jadennator1
MoneyNeil
cgy_gayz
Brayden_
#brandt69
#Brayden_ again!
#Streamx again!
#Blahblahbahblah
#Timster
#Lamia
#Hisoka

We filmed the vlog before u guys could post ur questions lol #Idgaf #Thumper91 #owlb0ned #KBeastW
Sorry this video was literally weird.

ORIGINAL BLOG: http://www.tengaged.com/blog/etaco75/8047463/making-vlog-so-ask-questions

Comments

brandt69 blahblahblahblah Timster Lamia Hisoka
Sent by etaco75,May 22, 2017
Idgaf Thumper91 owlb0ned KbeastW
Sent by etaco75,May 22, 2017
LOL yall high asf
Sent by tboss,May 22, 2017
http://cdn.tengaged.com/img_p/blog.98700.jpg?id=106
Sent by Petro,May 22, 2017
I would've posted but I couldn't think of a thing to ask. So I'll just plus instead.
Sent by Thirteen,May 22, 2017
Petro yea I luv beyonce shes perfect
Sent by etaco75,May 22, 2017
++++
Sent by rawr25,May 22, 2017
thank you for answering my question
Sent by Blahblahblahblah,May 22, 2017
EWWWWW THOSE THUMBNAILS
Sent by nikki101,May 22, 2017
Wow +12, Avril Lavigne really is a LEGEND
Sent by Brayden_,May 22, 2017
y'all are literally meant for each other if evan wasnt gay
Sent by Funnehliner,May 22, 2017
nikki101 is sooooo cute when she talks!
love this guys <3
Sent by Brandt69,May 22, 2017
LOL EVAN UR SO CUTE
Sent by babiicakes,May 22, 2017
ur voice sounds like the audio is set on slow motion lol no offense just found it funny
Sent by tomba,May 23, 2017
kisses you tooo :*
and thx nikki101 u look pretty as well :P < 33
Sent by Lamia,May 23, 2017
Queens <3
Sent by iiVoloxity,May 23, 2017
LOL!
Nikki101 etaco75 I love you bothh
Sent by Monomial,May 23, 2017
LMFAO IM A GIRL AND YES JADE IS MY TG NAME LMFAO

and me at being called one of halloween s OG friends
Sent by jadennator1,May 23, 2017
kills myself when my question didnt get answered ugh lov u guys
Sent by owlb0ned,May 23, 2017
omg can the three of us hang this summer??? I HAVE A CAR NOW I WONT FLAKE
Sent by jacksonjoseph99,May 23, 2017

Leave a comment