Big Brother and online Hunger games.
bigbrotherlover7

bigbrotherlover7's blogBlog

  1. 2018 Tengaged Year in Review
  2. Nominated for 13th
  3. PYN and ill rank your relevancy
  4. PYN for short opinion and favorite memory (need..
  5. Life Update + New Youtube Channel
  6. WHAT are skype game
  7. Pyn
  8. Stars Finals Blog
  9. The weird part is
  10. First Tengaged Meetup - Soccerismylif3
  11. For every +20
  12. PYN for an honest opinion
  13. I am so sad. Tengaged lost another great person
  14. PYN for a rating from someone from the lab!
  15. PYN
  16. if this gets to plus 200
  17. ♥Justin | Stunzer♥
  18. ♥Dru | Bengalboy♥
  19. ♥Andrew | Andrewweltner♥
  20. ♥Brian | Cfff♥
  21. ♥Evan | Sam_Hamwich♥
  22. ♥Tyler | Bamold1999♥
  23. ♥Tony | Tonyalbright♥
  24. ♥Dakota | Dakotacoons♥
  25. Tengaged poll: do you believe in god?
  26. For every 30 points ill tag a tengager i looked up..
  27. taking another break (idk how long)
  28. should i become a professional dancer?
  29. Maybe coreyants phone wouldn't have been dead
  30. my irl friend is joining the site
  31. PYN
  32. PYN for an opinion via mails
  33. HOLY CRAP I WON
  34. thank you guys so much :)
  35. Nominated for 7th
  36. Nominated for 9th now (lol)
  37. if
  38. you
  39. can
  40. see

♥Evan | Sam_Hamwich♥

5thAug 29, 2017 by bigbrotherlover7
and what we would do irl

m7md26 yes.
we would go mini golfing and youd get your ass kicked
s73100 we would go to an amusement park with kingb24 and you would make inappropriate jokes but it would be fun
calebdaboss we would just chill and watch survivor
@frozenshadow09 hmmm i dont know you that well on a personnel level tbh. we would play frooks together in the same room LOL
bamold1999 we would go clubbing and get drunk with xbac5
thumper91 we would hang out with the lab of course and do hoodrat shit!
koolness234 we would go to a comedy club and i would make you go up and make everyone die of laugher
scooby0000 we would go to the zoo!
bambino we would just play some board games
goodkaren we would do some volunteer work, maybe with animals? you are a v nice person so
gaiaphagee we would get turnt and just chill bumping some music
eliserose me you and andrewweltner would  just do a bunch of fun shit. go to haunted houses and roads, TP tengagers houses who we dont like, and just drive around windows down blaring music
andrewweltner ugh there is so much I'd wanna do. Maybe see a pro soccer game and then hang out with your friends
xbac5 I already said w Tyler!!!!
ohheydudeski we would just people watch and make jokes
bengalboy pretty sure you are the alpha male in our friendship so you choose
sam_hamwich uh is this a question cedar point
hwest14 tailgate and then see an alabama football game
shellbelle we would go with some pals to the local fair!
gabrieltrezza we would go to a sporting event and drink some beers
darbe idk you well so whatever you are feeling im down for
dakotacoons we would just go to the mall and get some cheescake from the cheescake factory ya feel

Comments

k
Sent by m7md26,Aug 29, 2017
Sam
Sent by s73100,Aug 29, 2017
mi
Sent by CalebDaBoss,Aug 29, 2017
meweee
Sent by FrozenShadow09,Aug 29, 2017
Hey
Sent by bamold1999,Aug 29, 2017
me
Sent by Thumper91,Aug 29, 2017
kool
Sent by koolness234,Aug 29, 2017
Me
Sent by scooby0000,Aug 29, 2017
sure
Sent by Bambino,Aug 29, 2017
https://ezgif.com/images/loadcat.gif
Sent by GoodKaren,Aug 29, 2017
bigbrotherlover7 do me
Sent by Gaiaphagee,Aug 29, 2017
Ok
Sent by eliserose,Aug 29, 2017
damn i wanted to tp houses with you elise and andrew
Sent by Gaiaphagee,Aug 29, 2017
me
Sent by AndrewWeltner,Aug 29, 2017
me
Sent by Xbac5,Aug 29, 2017
Hi
Sent by ohheydudeski,Aug 30, 2017
bnglby
Sent by BengalBoy,Aug 30, 2017
S_H
Sent by Sam_Hamwich,Aug 30, 2017
Meeeee
Sent by hwest14,Aug 30, 2017
Michelle ❤❤
Sent by shellbelle,Aug 30, 2017
:))
Sent by gabrieltrezza,Aug 30, 2017
brad
Sent by Darbe,Aug 30, 2017
ME bigbrotherlover7
Sent by DakotaCoons,Aug 30, 2017
me
Sent by XxLoveWakizaxX,Aug 30, 2017
Me
Sent by Ashleybabyx3,Aug 30, 2017
Me and give me a real answer not a no cuz u hate me and ur trying to b funny cuz its not
Sent by semajdude,Aug 30, 2017
Me
Sent by wwemrpeeps,Aug 30, 2017
Me bigbrotherlover7
Sent by NotNicky333,Aug 30, 2017
meeeeee
Sent by Monomial,Aug 30, 2017
sure
Sent by Ethan000,Aug 30, 2017
Simp
Sent by Simpizzle,Aug 30, 2017
Hi
Sent by Steven999,Aug 30, 2017
me
Sent by amf7410,Aug 30, 2017

Leave a comment