Big Brother and online Hunger games.
baza76

baza76's blogBlog

  1. So tg actually has mods now
  2. ❤️
  3. ❤️
  4. ❤ Gaston ❤
  5. ❤ Shyanne ❤
  6. ❤ Brendan ❤
  7. ❤ Group Game Shit
  8. ❤ Fifi ❤
  9. ❤ Jdad ❤
  10. ❤ Drew ❤
  11. ❤ Sergio ❤️
  12. ❤ Jessica ❤️
  13. No title
  14. Stars Stuff
  15. ❤ Hunger Placings ❤
  16. ❤ Survivor Seasons ❤
  17. ❤ Stars Placings .br/.es ❤

❤ Jdad ❤

3rdMay 22, 2017 by baza76
Okay so now that I'm sitting i can type this shit:

Okay so today Me & MoooHades finally met up after like planning to do it for like the past 3 years. I traveled to where he works because why not I had a day to kill (we only planned it last night). I pretty much beat him to the train station even though he likes like 15 minutes from it and I traveled 2 hours. We had lunch (I ate and he had nothing which is whatevs) and it was nice to talk about things that were both tg & non-tg related. However it was cut short due to the fact that he had to work but whatever. He wanted photos but I didn't wanna do it bc i look like a mess but hey there is one of me on his snapchat and i sent a few snaps to people i thought cared. I had fun (even though i made it really uninteresting in my first edit of this blog due the fact that i just did it really quick). I would 100% meet him again but I ain't travelling that far again, i risked my life.

Also he is like a head and a half taller then me which made things v awks

People who may or may not care:
Phenomanimal
ShyanneMyStik
Thumper91
DiamondsArentForever
Don_Draper
meduncan
@otherfriends

Comments

LOL u make it sound so fun...
Sent by karim,May 22, 2017
pics pls :(
Sent by Joseline,May 22, 2017
Lol tf u sure u had a nice time?
Sent by RasCity,May 22, 2017
wow i totally believe this
Sent by mathboy9,May 22, 2017
LMFAO WHAT EVEN IS THIS

it did happen mathboy9 bailey just made it sound like the most uninteresting thing to ever happen
Sent by GiGi10,May 22, 2017
Oh no it did happen i sent snaps to people i thought cared, i just dont care enough to make a whole blog about it mathboy9
Sent by baza76,May 22, 2017
baza76 WHERE WAS MINE
Sent by Thumper91,May 22, 2017
did u lose ur V card or did gigi10 steal that first
Sent by FighterMan,May 22, 2017
gigi10 took that ages ago FighterMan
Sent by baza76,May 22, 2017
LMAO i love it
Sent by meduncan,May 22, 2017
LMAO karim what he said is literally what we did
Sent by MoooHades,May 22, 2017
LOL sounds like you had fun (?!?!?!?!?)
Sent by Oliviaxoxo,May 22, 2017
Honored I was in the group chat for the meetup
Sent by shyannemystik,May 23, 2017

Leave a comment