Big Brother and online Hunger games.
bamold1999

bamold1999's blogBlog

  1. I love him <3
  2. I STAND WITH TOP20FAN33
  3. LOL @ Bryan Jones joining stars
  4. Honestly, i'm gay but am homophobic
  5. For every 30 points
  6. Stars Support
  7. THANKS FOR BEING GREAT ALLIES
  8. WHAT DO U DO IF U SPILL WATER ON YOUR LAPTOP
  9. Who wants to come on the house chat call
  10. BLOOD MUST HAVE BLOOD
  11. WE HAVE A MULTI ON THIS SITE
  12. 178 Days Later
  13. Robbed king :(
  14. You'll already be gone xoxo
  15. Excuse us
  16. Anyone who likes Jackson
  17. He's actually the victim.....
  18. I think you need to
  19. Survivor Ethiopia ~ Coming Soon
  20. How long until
  21. LMAOOOOOO I WON THE RAFFLE AGAIN
  22. I think she needs a rubber room
  23. You're reallly
  24. As if I won the raffle on my birthday weekend
  25. BB Ranking EP 1
  26. I can confirm
  27. I actually would love to know
  28. Quote from Mr. Kingb
  29. CONFIRMED A RACIST
  30. If you're gonna make a 15 min vlog
  31. Imagine attacking a 14 year old
  32. Okay maybe I am salty
  33. Thanks all for the support,
  34. Anyone wanna epicmafia
  35. I really made finals in stars unnommed
  36. UNNOMINATED <3 VLOG
  37. It's payday tomorrow!!
  38. Imagine.
  39. Pretty Bitch Gang
  40. I 100% believe that yogs would have won

I joined stars with 7 people

20thApr 11, 2019 by bamold1999
fucked half of them over. we love friendship.

Comments

NOT YOU THO BBY Lexeyjane
Sent by bamold1999,Apr 11, 2019
tea
Sent by Birks4444,Apr 11, 2019
LOL
Sent by Thumper91,Apr 11, 2019
You got upset at me when I nominated you in stars when we were friends... so why should I support you if you're a hypocrite about it?? Actual question to determine whether I am supporting you or not bamold1999
Sent by hujain,Apr 11, 2019
love you
Sent by lexeyjane,Apr 11, 2019
Sister, if you don't want to support me, I ain't gonna beg for it. It's annoying when my friends screw me over, I agree and I 100% expect everyone I log in to be mad at me. The difference is I was playing for 6th place within this premade and I was told that by 2 different people. Hujain
Sent by bamold1999,Apr 11, 2019

Leave a comment