Big Brother and online Hunger games.
bamold1999

bamold1999's blogBlog

  1. 0 mins ago
  2. Jealousy really is a disease
  3. OMG I WON STARS
  4. Kind of shook
  5. One of my friends
  6. I'm back bitches
  7. You would think you would mature
  8. You're such a fuckin hoe
  9. Tomorrow I have a class until 9:30 pm
  10. I'm glad we're all woke
  11. Imagine saying u never had a multi
  12. Damn!
  13. Any publicity is good publicity.
  14. 馃挅Josh馃挅
  15. 馃挅Chase馃挅
  16. 馃挅Austin馃挅
  17. 馃挅Stuey馃挅
  18. 馃挅Ess馃挅
  19. 馃挅Stunz馃挅
  20. 馃挅Cam馃挅
  21. 馃挅Alex馃挅
  22. 馃挅Tony馃挅
  23. 馃挅Donny馃挅
  24. 馃挅Ray馃挅
  25. 馃挅Jake馃挅
  26. 馃挅Matt馃挅
  27. 馃挅Marcus馃挅
  28. 馃挅Sam馃挅
  29. 馃挅Dylan馃挅
  30. 馃挅Lance馃挅
  31. 馃挅Bryce馃挅
  32. SUPPORT JOSH742
  33. Can people enlighten me
  34. My last 3 stars i've gone unnommed
  35. Lit y'all be obsessed
  36. MERRY CHRISTMAS
  37. Who do you want to win immunity?
  38. Once upon a time.
  39. My parents are so popular
  40. I DID IT!!!!!

Tomorrow I have a class until 9:30 pm

17thSep 9, 2018 by bamold1999
Rip me

Comments

why would u pick that
Sent by Ashleybabyx3,Sep 9, 2018
i have work till 10 :( relateable
Sent by Thumper91,Sep 9, 2018
haha get a life loser
Sent by koolness234,Sep 9, 2018
When does it start?
If it starts at 9:25 pm then it's fine
Sent by GoodKaren,Sep 9, 2018
6 pm to 9:45 lab!
Sent by Arcaninemaster,Sep 9, 2018
LMAO @ 7 GoodKaren. ashleybabyx3 I have absolutely no idea
Sent by bamold1999,Sep 9, 2018
7 am or 7 pm?
If 7 am then rop
Sent by GoodKaren,Sep 9, 2018
i have 12 til 9 like everyday u ok...
Sent by Petro,Sep 9, 2018
Ohhh no I start at 3 but my last class goes from 7-9:30 goodkaren
Sent by bamold1999,Sep 9, 2018
I hope you don't start at 3 am still
Sent by GoodKaren,Sep 9, 2018
i have 6-8 hours of class this week
god bless smartphones
Sent by m7md26,Sep 9, 2018
i mean 6-8 hrs a day lol
Sent by m7md26,Sep 9, 2018

Leave a comment