Big Brother and online Hunger games.
azn_dude89

azn_dude89's blogBlog

  1. WHERE ALL THEM FIERCE BITCHES AT :(.
  2. Obviously it was rigged for cowlia
  3. STFU
  4. HEYYYY YALL
  5. OMG YALL MATH QUESTION FROM AN ASIAN XD
  6. Hi
  7. I just made a tumblr like 2 days ago
  8. Watch out People
  9. Me when i discover who won PoV
  10. Two Days Away from School
  11. Shelly Kailia and Porschee are so stupid
  12. LMAO AT JOKERSUPDATES
  13. Who wants the Hair <3.
  14. Shelly When
  15. What
  16. I Just changed the Channel and Look what i See
  17. Donmany I Am
  18. Jennifer101 I Am
  19. Mangos808 I am
  20. WHERE 2008GURL
  21. Whatever happend to that Guy
  22. If Porsche gets ejected
  23. Ima name my Kid
  24. Ughhhhhhh
  25. Me when Shelly
  26. Yay Its Raining :).
  27. Me when
  28. Don't make fun of Shelly
  29. IDGI :/.
  30. Seriously
  31. WHO DA FUCK TOOK THE NAME
  32. LMAO AT KINTETIC KING
  33. Haiii 2008gurl
  34. I feel so sorry rachel :(.
  35. 2008GURL
  36. I HAVE HAD IT WITH THIS RACISM AROUND THIS SITE
  37. No title
  38. Poor Houseguest
  39. Are people that stupid that they cant
  40. Je7467

Shops

Jul 4, 2009 by azn_dude89
Are coming in July <3. YW

Comments

how u know?
Sent by TripleXXX,Jul 4, 2009
OMIGAWSH. It's July... *looks around* WOOOOOO.
Sent by Sizzle_xD,Jul 4, 2009
really? =] +6
Sent by SallyLucy,Jul 4, 2009
How u know that?
Sent by Shezr,Jul 4, 2009
well then why aren't they open?
Sent by rippyroo,Jul 4, 2009
Cuz everytime randomize change something...... it must mean something is coming up.
Sent by azn_dude89,Jul 4, 2009

Leave a comment