Big Brother and online Hunger games.
WorkBitch

WorkBitch's blogBlog

  1. TOMA TOMA TOMA SUA GOSTOSA
  2. boa tarde bonitas
  3. I have all the designs gemma17 and some of..
  4. I'M BACK
  5. Gemma, Icing, Sexybanana and Iscotty
  6. who have permission/att on gemma17 designs??
  7. lol
  8. Hey i need people who made designs
  9. Who made designs?
  10. +1 hunger games
  11. No title
  12. hey im hot
  13. the king of create multis
  14. EVERY GAME
  15. Joneduardo
  16. can someone
  17. can u respond my mails
  18. +3 survivor
  19. full of shit
  20. how much they pay to open shops?
  21. LMAO AMETRINE
  22. Solinne
  23. see the truth
  24. worst duo ever
  25. VADIA EU SOU BRASILEIRO
  26. [+] if wannabefriends dont have a job
  27. lmao
  28. me when i dont want school
  29. if tengaged close
  30. after 3 hours
  31. get a life
  32. Ametrine new account
  33. bitch
  34. me when i dont have multis
  35. MULTI OF AMETRINE!
  36. OK U ALL NEED TO KNOW
  37. Can u fucking dumb cunts
  38. omg i cant breathe a few weeks
  39. get a life
  40. Gagaluv haves Down

Can u fucking dumb cunts

Apr 2, 2018 by WorkBitch
stop with that ''I'm not saying i hate you'' go do something of ur lifes bitches. Go to school, go to hell I DONT CARE!

scalene candor (wtf who are u bullshit) define admlr violets STUPID FAT MULTIS

Comments

It's a spambot that's sending the messages to everyone :)
Sent by Paige54,Apr 2, 2018
they got hacked lmao
Sent by Nocturnal,Apr 2, 2018
imagine bein prest over this girl lol..
Sent by peace123,Apr 2, 2018
tea
Sent by FelipeS,Apr 2, 2018
https://i.imgur.com/YsTLbCV.gif
Sent by Violets,Apr 2, 2018
https://i.imgur.com/9z7PjrK.gif
Sent by Petro,Apr 2, 2018
fuck you dumb cunt!
Sent by Define,Apr 3, 2018
fuck you dumb cunt!
Sent by ADMlR,Apr 3, 2018
aaaa
Sent by fabianoo,May 13, 2018

Leave a comment