Big Brother and online Hunger games.
Valdamien

Valdamien's blogBlog

  1. Just wanted to say Hi and change my avi lol
  2. Bye Tengaged!!!
  3. I want to buy something from shops.........
  4. Hello everyone
  5. Tornado hit by my house last night
  6. HOSTING SKYPE GAME TONIGHT
  7. I'm Chocolatey馃崼 Wasted 馃嵎馃嵎馃嵎
  8. When stars馃専馃専馃専 start to align馃槏馃槏馃槏
  9. Good day in the Neighborhood 馃彙
  10. WHERE THE FUCK ALL THESE TROLLS COME FROM
  11. Are you racist???
  12. PUT SOME RESPECT ON OUR RACE (AFRICAN AMERICANS)
  13. Hmm I'm just curious
  14. I'm bored馃榿
  15. See yall in Stars
  16. LOL Which stars is this
  17. Stars Assessments
  18. PUBLIC ANNOUNCEMENT TENGAGED
  19. Hello
  20. Hello Tengaged!!!
  21. GIFT GIVE AWAY!!!!!!!! GIFT GIVE AWAY
  22. GIFT GIVE AWAY!!!
  23. Multis sure do come in..
  24. I DON'T GIVE A FUCK 馃馃馃
  25. LMAO
  26. LMAO
  27. KING HAS MADE HIS DECISION.............
  28. GIFT GIVE AWAY!!!!!!! GIFT GIVE AWAY!!!!!!!!!!!
  29. BE KIND TENGAGED
  30. Hi!!!
  31. WANT TO WIN A GIFT!!!
  32. #randomactofkindness GIFT GIVE AWAY
  33. CONGRATULATIONS TO...............................
  34. GIFT GIVE AWAY!!!!!!!!
  35. When you got t's to spend....
  36. 馃巵 GIVEAWAY 馃巵 GIVEAWAY 馃巵..
  37. Fucking 馃槩 babies
  38. UM... CAN THE SHOP OWNERS POST..
  39. I CURRENTLY OWN
  40. 1 hour left for 馃巵 GIVEAWAY 馃巵 GIVEAWAY

UM... CAN THE SHOP OWNERS POST SOMETHING馃槕馃槕馃槕

Jan 28, 2018 by Valdamien
Damn lol I'm tired of the waiting game

#shops
#whatstheholdup
#trying2spendmoney

Comments

RETWEET
Sent by Lazeric,Jan 28, 2018
ohhh snap what u getting me?
Sent by rellizuraddixion,Jan 28, 2018
rellizuraddixion depends
Sent by Valdamien,Jan 28, 2018
Valdamien what variable is stopping u?
Sent by rellizuraddixion,Jan 28, 2018

Leave a comment