Big Brother and online Hunger games.
Tyler93

Tyler93's blogBlog

  1. Is petro unbanned yet?
  2. UNBAN MY BESTFRIEND
  3. do you think ppl love me?
  4. Just downed 3 glasses of milk
  5. tried joining stars
  6. Home tonight instead of getting drunk
  7. HUNGER 5 DAYS
  8. i want Tyler to win :)
  9. my bosses are pissed that i quit
  10. i just realized
  11. happy birthday
  12. Anyone wanna come shoot around
  13. Thank you
  14. I've had 4 different interviews in my days
  15. Tag
  16. Getting in on this drama
  17. Imagine
  18. Got the job
  19. Ariana Grande is hot
  20. Lmao those two are ridiculous
  21. Home sweet home
  22. That feeling when
  23. Anyone wanna get hammered
  24. Why do people root for FOUTTE/HIVE ??
  25. PYN & How many Ts do you have?
  26. Just won anotha $100 at the ca$hino
  27. Ugh so torn
  28. Girls that can rock a ball cap
  29. Ask me a question
  30. Killing it this summer with my tan
  31. Wish I could just catch a break
  32. Can someone rank my friends
  33. And anotha one!
  34. Always appreciated :)
  35. 25 sittin on 25 mil
  36. That feeling when
  37. Why/how are people still surprised
  38. +2 for stars
  39. has there been theories
  40. semajdude

is there a way...

Jul 9, 2018 by Tyler93
to mass delete all blogs at once?

Comments

nah you have to do it the good old fashioned way
Sent by BengalBoy,Jul 9, 2018
https://i.imgur.com/xGasv5E.gif
Sent by TheLightIsComing,Jul 9, 2018
mark all as read then delete all read
Sent by Holder,Jul 9, 2018
There's a glitch where if you go in shops and gift me, it'll mass delete all of your blogs. That's what I hear at least
Sent by woeisme,Jul 9, 2018
Just delete a few blogs daily
Sent by MrBird,Jul 9, 2018
LOL CHEEKY!! woeisme ;) was about to try but insufficient ts held me back :(

Thanks friends :) bengalboy mrbird
And I think that's for mails holder ahaha but appreciate the thought
Sent by Tyler93,Jul 9, 2018
Oh ok imma die now
Sent by Holder,Jul 9, 2018

Leave a comment