Big Brother and online Hunger games.
TotalDramaLover1234

TotalDramaLover1234's blogBlog

  1. Anyone have video
  2. I know less this season than last for CBB
  3. Listening to some acoustic rock songs
  4. Thinking about picking up a second job
  5. My entire family are water signs
  6. It doesn't even feel like 2019 yet lol
  7. Another lonely new year lmao
  8. First Christmas in awhile I have enjoyed
  9. Just eating an entire 1/2 gallon of ice cream
  10. I think I would be good at
  11. Avril Lavigne is one of the reasons
  12. I never realized how much of an introvert
  13. Senior Discounts
  14. My hair is now black
  15. I think I am gonna dye my hair dark brown
  16. I'm so happy
  17. It is so wild to think
  18. I keep thinking that
  19. Anyone plays lets go eevee or pikachu
  20. Everytime I hear "Mine" by T-Swift
  21. We need to bring rock back to mainstream music
  22. What HG district would be from?
  23. Have you ever thought Peach is the actual villain?..
  24. I am the type
  25. I think I am going to apply to
  26. Should I be creeped out?
  27. No title
  28. It was sooo busy today @ work oml
  29. I've never understood why
  30. I'm thankful for
  31. Still my favorite voice audition
  32. I sometimes feel like
  33. These blogs make me sad :(
  34. No title
  35. I don't really understand the big deal
  36. Who is your main on Mario Kart?
  37. Imagine being a male lopunny
  38. My entire car smells like BBQ
  39. Tengaged should have a thrift store
  40. Hopelessly by Rose Mulet

Listening to some acoustic rock songs

Jan 12, 2019 by TotalDramaLover1234
Love it

Comments

Like what
Sent by Scononduders,Jan 12, 2019
Acoustic covers of big rock hits.

Nirvana, U2, Linkin Park, Arctic Monkies, and Queen were a few examples of bands that were covered. scononduders
Sent by TotalDramaLover1234,Jan 12, 2019
Ugh yes I can show u some
Sent by BluJay112,Jan 12, 2019
Miss u Caleb ❤️
Sent by Iceey,Jan 12, 2019
Yes Nick!!!
Sent by TotalDramaLover1234,Jan 12, 2019
@bluejay112

and I miss you too Ryan :) @icceey
Sent by TotalDramaLover1234,Jan 12, 2019

Leave a comment