Big Brother and online Hunger games.

WINNER OF SURVIVOR AUTO ROBLOX (OUTLASTER)

Oct 18, 2020 by Timster
Y'ALL OUTLASTER IS SO AMAZING. PEAKPRECISION STUDIOS ISN'T FULL OF NOOBS JUST YET?

It started with 14 I was one of the last picked as usual. Someone named James spawned a SUPER IDOL. I HUNTED and found a regular idol and a fake idol. My team won the challenge. Then a mutiny twist happened which fucked up my tribe dynamics. I didn't have allys but we were all planning on sticking together come merge. I'm now on a small tribe of 4. 2 vs 2. We lose but then someone quits. Then another swap happens. We win.

MERGE

At this point I aligned with Jacob who was not on my original tribe but we aligned at the first swap. That's it. I couldn't keep track of people anymore it got confusing.

I target James because he spawned yet ANOTHER advantage in the game and instantly started to search I knew he was a threat. I rally Jacob to vote with me. But then I ask Brazil (from my OG tribe) and he wants to vote out Jack. I say whatever and vote with Jacob as it's too late. Jacob also lets me know he has a VOTE STEALER advantage.

the vote is 3-2-2 I ALMOST GET MYSELF VOTED OUT BY VOTING WITH JACOB but Jack goes home.

Jacob wins immunity. I tell EVERYONE this time we need to vote out Jack again. I PLAY MY IDOL AND GET 1 VOTE CAST AGAINST ME >:( I forgot who went home.

Next round I win immunity

I tell Jacob to play his advantage and we need to take out Jack. Jacob plays his vote stealer on Jack and James goes home 6-0.

SURPRISE DOUBLE TRIBAL COUNCIL. We instantly have to vote again.

BRAZIL TARGETS JACOB
JACOB TARGETS BRAZIL

Both my allys after each other. I vote with Jacob to take out Brazil but idk if the game GLITCHED or if I misclicked... but Jacob went home 3-1-1? It was weird. Jacob says nice blindside and says he knows it was me. I felt SO BAD. I didn't vote him I don't think idk what happened.

FINAL 4 i'm fucked. This random noob Betty wins immunity.

I message Brazil "hey lets vote together one last time and take out Harry?" NO RESPONSE. I know i'm screwed. I instantly whisper to Harry & Betty "We need to vote out Brazil he's running the game I think he's gonna win" Betty and Harry BOTH RESPOND FOR THE FIRST TIME ALL GAME AND AGREE WITH ME.

THEN BRAZIL RANDOMLY RESPONDS TO ME SAYING "hey vote me I want to make it look like I threw my vote" idk what he was trying to do.. but he goes home 4-0 LMFAO

I get both jury votes from Brazil & James and win basically every award except most tribal immunity wins & something else. I WIN 6-2-0

It was a wacky topsy turvy game I really enjoy playing with random people. Idk why you losers sit on skype call all day playing w/ the same people with the same outcome.

Comments

the way this deserved so much and got so little
Sent by Christian_,Oct 18, 2020
christian_ my flame is dying. Everyone is an olympia fan now
Sent by Timster,Oct 18, 2020

Leave a comment