Big Brother and online Hunger games.

Besides white people, black people,

2ndSep 14, 2020 by Timster
men, and lgbt which group of people have been irking your nerves lately? I'm omitting the 4 groups because they're basic answers and I wanna see a new community get dragged for once. Also leave political parties out of it!

Lately fat people have been getting on my nerves. Specifically fat women. Constantly shaming skinny women to lift other fats up. Telling skinny women that being called skinny as an insult is nothing compared to being called fat as an insult. These fat bitches make themselves out to be the biggest victims in the world as if they didn't choose to be this way. The groups above didn't decide to be born their race or sex. But YOU decided to be fat. Lose weight or stop whining!

Edit: I can't breathe at people ignoring the rules 馃拃. But speak your truth   

Edit 2: I feel kinda bad now. I'm sorry if you're a fat woman and you're not like this.

Comments

YES FAT BITCHES PISS ME OFF
Sent by Fetish,Sep 14, 2020
Stop it Tim! People are irritating it don鈥檛 matter if they鈥檙e fat skinny gay black white there are always good people too.
Sent by Chic,Sep 14, 2020
honestly... asians
Sent by Kelly0412,Sep 14, 2020
chic Just let me be problematic tonight! You are free to speak your mind too! We aren't sensitive on Sundays!
Sent by Timster,Sep 14, 2020
kelly0412 LMFAOOOOOO WHAT DID THEY DO? Aren't you Latino? I feel like Asians and latinos NEVER interact so I can't see where the beef could come from
Sent by Timster,Sep 14, 2020
women
Sent by Absol,Sep 14, 2020
this is so problematic lol
Sent by BbDamian,Sep 14, 2020
bbdamian 鉂わ笍 I AM the king of problematic. But did I lie? DID I FUCKING LIIIIIIIIIIIE???
Sent by Timster,Sep 14, 2020
old whites have emotionally taxed me all my life.  they're an unstoppable force of pure evil.
Sent by Zuelke,Sep 14, 2020
KElly0412 RUDE!!!!
Sent by Caliboy,Sep 14, 2020
my contribution to this blog will be academics because they're fucking stupid. The higher ups are awful elitists that miss the common sense shit.
Sent by BbDamian,Sep 14, 2020
Lately fat people have been getting on my nerves. Specifically fat women. Constantly shaming skinny women to lift other fats up. Telling skinny women that being called skinny as an insult is nothing compared to being called fat as an insult. These fat bitches make themselves out to be the biggest victims in the world as if they didn't choose to be this way. The groups above didn't decide to be born their race or sex. But YOU decided to be fat. Lose weight or stop whining!
Sent by Memphis_Grizzlies,Sep 14, 2020
All fat
Sent by NotNicky333,Sep 14, 2020
Timster asians and latinos interact just go to the bay area
Sent by Memphis_Grizzlies,Sep 14, 2020
I HATE FAT PEOPLE. AND PEOPLE WHO DYE THEIR HAIR crazy colors.

fat people who dye their hair... oh hell no.
Sent by NotNicky333,Sep 14, 2020
Gays idc that you excluded it
Sent by _Aria,Sep 14, 2020
Specifically white ones
Sent by _Aria,Sep 14, 2020
Lesbians have been rude to me lately
Sent by Matthew09,Sep 14, 2020
LMFAOOOOOO
Sent by etaco75,Sep 14, 2020
I hate people who smell like cigarettes  and men who have coffee breath

Like bottom tier human beings
Sent by Maxi1234,Sep 14, 2020
white bisexual females GRIND my gears........ bitch you've had a boyfriend for 5 years and one time you kissed a girl at a party we are not part of the same LGBT.
Sent by etaco75,Sep 14, 2020
Muslims
Sent by kyoot,Sep 14, 2020
notnicky333 hmmm this doesn't bother me honestly. Unless it's a terrible dye job and their hair is dead
_aria wbk
maxi1234 coffee breath turns me on tbh. And I prefer cigarette smokers to weed heads. @ me
Sent by Timster,Sep 14, 2020
Ima be honest

Latinos who try way too hard to be white
its cringe
Sent by Memphis_Grizzlies,Sep 14, 2020
memphis_grizzlies I honestly can't think of latinos they try to be white. I can however think of ones that are OBVIOUSLY afro Latino heritage and pretend they're not black at all which is so frustrating. And latin Trumpers are the worst... Makes my head hurt.
Sent by Timster,Sep 14, 2020
Cubans definitely try so hard to be white its a mess
Sent by Memphis_Grizzlies,Sep 14, 2020
me at so many people just opening up about their bigotry 馃拃

something's telling me this is gonna end up like that black mirror episode with the bees
Sent by Zuelke,Sep 14, 2020
live feeders
get a fucking life nerds
Sent by Aquamarine,Sep 14, 2020
White twinks with a superiority complex that think that being fucked by rich older men is a 'career' and not just being a whore.
Sent by Pieguy555,Sep 14, 2020
Beat her ass caliboy!
Sent by staymellow,Sep 14, 2020
memphis_grizzlies wtf you from the bay?
Sent by staymellow,Sep 14, 2020
These Comments are not okay
Sent by lliiaamm,Sep 14, 2020
Kpop fans an twitter community, all of them can choke
Sent by Sionseden,Sep 14, 2020
why is it called homophobia? im not scared of any faggots.
Sent by purplebb4,Sep 14, 2020
people who feel the need to attack me for no reason
Sent by Tester,Sep 14, 2020
FRENCH PEOPLE!!! ESPECIALLY FRENCH CANADIANS
Sent by giovannimaxroma,Sep 14, 2020
Yea are u ?? staymellow
Sent by Memphis_Grizzlies,Sep 14, 2020
Old people
Sent by NicoleF,Sep 14, 2020
memphis_grizzlies yeah lmao I thought you were from Memphis. What bay kid has a gmc truck on his profile lmfao
Sent by staymellow,Sep 14, 2020
Etienne, we got someone TRASHING you here.
Sent by Loopspeare,Sep 15, 2020

Leave a comment