Big Brother and online Hunger games.
Timster

Timster's blogBlog

  1. How is x factor uk so far?
  2. I'm officially watching bbuk
  3. How are the BBUK contestants this season?
  4. I saw that big brother top blog
  5. I just looked up the rapper Lil Pump
  6. WHEN YOU ORDER ON DOORDASH
  7. Chart topping pop sensation
  8. For the first time in history
  9. DO PEOPLE REALLY WATCH TENNIS?
  10. Does anyone else have a bad habit
  11. There's this guy at my job
  12. Nicki vs Cardi is so weird
  13. I miss wh*te people
  14. Growing up Survivor by Destiny's Child
  15. The public really needs to work together
  16. I love how Beyonce gets DRAGGED
  17. I know I am/was T-Famous
  18. LMFAO people are so dumb
  19. Daily reminder that Kam/Kayleigh
  20. For Beyoncés birthday y'all better
  21. REMEMBER WHEN I BLOGGED THIS?
  22. 4th PLACE IN ROBLOX THE CHALLENGE: FINAL RECKONING
  23. I've been eating fast food a lot this past month
  24. Just in case y'all ain't wizards Pot Ledom
  25. Does anyone else stan the band Now United?
  26. Is Antman any good?
  27. Things Jlo did before Beyonce & Rihanna
  28. I HATE THROWING AWAY CLOTHES!!!
  29. LIVID!
  30. Final Reckoning is SO good so far
  31. WHY DID BEYONCE NOT RELEASE THESE SONGS?
  32. Tell me why my BLACK ASS
  33. Do you think police are less likely to
  34. NEVER GIVE UP ON YOUR DREAMS
  35. Timster is feeling sad
  36. Name a time you WON in real life
  37. I made Shrimp and Grits
  38. Julie Chen dragged tf out of Angela
  39. Was the word BITCH ever censored
  40. So who is the better singer?

WHY DID BEYONCE NOT RELEASE THESE SONGS?

Aug 23, 2018 by Timster
OMFG I can't @ me just now discovering these. ESPECIALLY "BACK UP". She is the QUEEN of R&B (Who officially has that title btw? cause they don't deserve it). She needs to re-record these 2 tracks and release them NOW. I miss her singing this type of music. I mean she's good @ all genres but this is ESPECIALLY her thing.





Creole would've fit the theme of Lemonade but sounds way too different. But if it played right after or before Formation on the album it'd SLAM.

ALSO why am I JUST NOW DISCOVERING PERFORMANCE TOO? Y'all already know Beyonce is my favorite all time singer & performer but I have only ever teared up listening to one song/performance of hers. BUT THIS PERFORMANCE MAKES ME FEEL LIKE I'M WATCHING AN EMOTIONAL CHURCH PERFORMANCE. YOU CAN FEEL HER EMOTION AS SHE ACTUALLY MEANS EVERY LYRIC SHE'S SINGING TO MICHAEL JACKSON. ISN'T THIS BEAUTIFUL. ESPECIALLY THE LAST FEEL GRUNTY NOTES "I CAN FEEEL YOOOOOOUR" UGH. I CAN FEEL IT IN HER SOUL SHE MEANT THAT.



It's late and I didn't write all this for no reason so i'm tagging people I know will at least respond so this isn't completely ignored.

matthew09 (ik ur not a Beyhive but you're a music fan so!)
etaco75 (ik ur a fake fan but tagging you anyways!)
lemonface (fake fan!)
kaseyhope101
best
2388

Comments

mary j is queen of rnb and she is >>>>>>>>>>>>>>>> beyonce
Sent by underwzc,Aug 23, 2018
underwzc naw
Sent by Timster,Aug 23, 2018
I just found out on this page some random lady name Ruth Brown is the queen and Aaliyah is the princess. Mess... They need to fix that https://en.m.wikipedia.org/wiki/Honorific_nicknames_in_popular_music
Sent by Timster,Aug 23, 2018
Oh NVM St the Aaliyah thing multiple women are princess of r&b however I've only ever seen Aaliyah referered as THE Princess of R&B a couple times in the past. Howevee this Ruth lady....
Sent by Timster,Aug 23, 2018
OMG your blog pic, that's the legend on a youtube survivor, right?! :O
Sent by TR1364,Aug 23, 2018
tr1364 YES MOM YES!
Sent by Timster,Aug 23, 2018
I can definitely see Aaliyah as the princess and maybe I’m just uneducated in R&B but I mean... Beyoncé is INSTANTLY recognizable Idk who that Ruth lady is

+9
Sent by Kaseyhope101,Aug 23, 2018
underwzc um we all damn know well MARIAH is queen of rnb
Sent by Matthew09,Aug 23, 2018

Leave a comment