Big Brother and online Hunger games.
Timster

Timster's blogBlog

  1. LMFAO MY COWORKERS ARE WILD
  2. A couple super unpopular BB opinions that'll
  3. Which of my new co-workers if your favorite?
  4. For those that don't BB20 Tyler
  5. LMAO BEYONCE GETTIN NAME DROPPED
  6. Swaggy C WILL be the star of BB20
  7. Oh another kinda messy opinion
  8. TBH: Super controversial opinions on TG Fave..
  9. I kinda want to post controversial
  10. Beyonce supports all pop girls
  11. Did Lady Gaga do something to fuck up
  12. I'm honestly hilarious I laugh too much
  13. Bayleigh is from Missouri
  14. BB20: European Vacation
  15. GINA RIO THE STAR OF BBUK IS BACK
  16. I'm upset my NAME wasn't* brought into
  17. Ok just listened to Bey and Jay new album
  18. ANYWAYS Christina Aguilera is
  19. It's crazy how when Beyonce does anything
  20. DAMN IT I have to give Tidal
  21. Troye Sivans new music has been meh
  22. Idk how people follow Sequester
  23. UPDATE on my previous blog
  24. I'm to embarrassed to order this
  25. Am I RACIST?
  26. Which movie outsold Avengers: Infinity War this..
  27. Survivor Maryland - Tengaged's poll!
  28. Survivor Maryland winner pick changed!
  29. What happened to that one Tengaged vlogger
  30. Btw whose team were you on when
  31. Who is TG stanning the hardest?
  32. COME PLAY ROBLOX ENDURANCE (AUTO GAME)
  33. Anyone else watching Champs vs Stars?
  34. EVERYBODY MAD!
  35. IIIIIIIIIM the only Tengager here
  36. Michael Buble's "Feelin Good"
  37. Why is this my first time seeing this?
  38. Why is it whenever someone says
  39. I didn't know they cast 45 year old
  40. Blackie

If you hate Kayleigh from bbuk

Mar 6, 2018 by Timster
Watch #TheChallenge tonight she gets jumpahoed by Kailah, Jemmye, Britni because of BB18 Natalie.

Comments

What? Is there a trailer or anything haha? XD
Sent by dandoe,Mar 6, 2018
Is that what Sylvia is on about on twitter?
Sent by MJFJUNE,Mar 6, 2018

Leave a comment