Big Brother and online Hunger games.
Timster

Timster's blogBlog

  1. I didn't watch bbcan6
  2. Don't you HATE it when you
  3. I'm at Sonic right now
  4. Ever since Liza and David broke up
  5. The Challenge brings out a new side to people
  6. WHO DID IT BETTER?
  7. This coin twist is the best
  8. How is x factor uk so far?
  9. I'm officially watching bbuk
  10. How are the BBUK contestants this season?
  11. I saw that big brother top blog
  12. I just looked up the rapper Lil Pump
  13. WHEN YOU ORDER ON DOORDASH
  14. Chart topping pop sensation
  15. For the first time in history
  16. DO PEOPLE REALLY WATCH TENNIS?
  17. Does anyone else have a bad habit
  18. There's this guy at my job
  19. Nicki vs Cardi is so weird
  20. I miss wh*te people
  21. Growing up Survivor by Destiny's Child
  22. The public really needs to work together
  23. I love how Beyonce gets DRAGGED
  24. I know I am/was T-Famous
  25. LMFAO people are so dumb
  26. Daily reminder that Kam/Kayleigh
  27. For Beyoncés birthday y'all better
  28. REMEMBER WHEN I BLOGGED THIS?
  29. 4th PLACE IN ROBLOX THE CHALLENGE: FINAL RECKONING
  30. I've been eating fast food a lot this past month
  31. Just in case y'all ain't wizards Pot Ledom
  32. Does anyone else stan the band Now United?
  33. Is Antman any good?
  34. Things Jlo did before Beyonce & Rihanna
  35. I HATE THROWING AWAY CLOTHES!!!
  36. LIVID!
  37. Final Reckoning is SO good so far
  38. WHY DID BEYONCE NOT RELEASE THESE SONGS?
  39. Tell me why my BLACK ASS
  40. Do you think police are less likely to

15 minutes ago

Mar 2, 2018 by Timster
imageI was dragging Jay Z for dragging down Beyonce's career by turning her into his rapper side chick. She's completely changed genres at this point and they might do a joint album and ain't nobody want that SHIT unless it's similar to Crazy In Love/Deja Vu/Drunk In Love type songs, not this new DJ Khaleed song they just did.

But then 15 minutes later i'm defending Jay Z cause Sarah from BBCan3 tried dragging him for not tipping 20% but rapping about how much money he makes.

Idk why anyone would be mad over him tipping 15%. He basically bought 100 something bottles of his alcohol at this bar/club w.e and they were all well over 2000 bucks EACH. He tipped the bartender $11,000. It was 15%. People are raging because it wasn't 20%.

THAT BITCH WENT HOME WITH 11K IN ONE NIGHT OVER POURING SOME DRINKS. NOBODY SHOULD BE COMPLAINING IDC HOW MUCH MONEY HE MAKES.

I wouldn't be able to be a rich celebrity cause everyone expects you to hand out thousands of dollars for no reason just cause you're rich. If you're gonna be mad at a celebrity for not "tipping well" drag Leslie Moonves (owner of CBS) who didn't tip AT ALL because he all he had was $100 dollar bills on him. NOBODY should be complaining about going home with 11k 15% tip.

Leave a comment