Big Brother and online Hunger games.
Timster

Timster's blogBlog

  1. Hidden evidence
  2. For the Little Monsters
  3. FIX YOUR SHIT HQ
  4. I'm going to start making vlogs
  5. The last week of January is going to be
  6. I'm not buying lunch meat anymore
  7. Congratulations to KILLA KAM
  8. Recreating Beyonce's Lemonade album with old..
  9. I got curious and searched the X Factor UK tour
  10. Why extreme sports fans look crazy screaming at..
  11. FUCK YOU
  12. Throwback to when I accused Rachel Reily
  13. Later on in my Destiny, I see myself having your..
  14. Homemade french toast
  15. BLACK CHURCHES >
  16. Get used to The Challenge not ending the episode..
  17. Is it a video? Is it a video?
  18. Throwback to 2015-2016
  19. Beyoncé was 26 when she filmed Single Ladies
  20. I absolutely love the direction
  21. LMAO ALL THE BLACKISH GIRLS NOMINATED
  22. LMAO Natalie is just trying to play Big Brother
  23. I'm recording RAW 25 STRICTLY for Torrie Wilson
  24. BRAINJAK & I ARE FRIENDS
  25. WHY CAN'T RACISTS ACCEPT THEY'RE RACIST?
  26. 6TH/5TH IN KELLY #'S (the racist one)
  27. MY DAD GOT ME OUT CAUSE HE SAID ROSA PARKS
  28. Tempted to quit a group game that has a 50 dollar..
  29. The blogs page is so messy today
  30. I got curious when I saw Gaga fans coming
  31. How do I PLAY HQ?
  32. Black people
  33. Every damn day I read a comment saying
  34. Black people
  35. I know sometimes I appear to be
  36. No title
  37. Yesterday I was super duper impatient
  38. Vote ME TIMSTER
  39. I'm eating a really gooey fudgey THICC
  40. I am #WINNING on social media this week

HOW TO WATCH MTV THE CHALLENGE: VENDETTAS LIVE

Jan 2, 2018 by Timster
imageIF YOUR CHEAP ASS DOESN'T HAVE CABLE....

GO TO MTV.COM

CLICK WATCH LIVE TV.

FOR YOUR CABLE PROVIDER CHOOSE XFINITY (YOU DON'T HAVE TO REGISTER OR ANYTHING) JUST CLICK IT...

FREE STREAMING OF MTV ALL DAY EVERY DAY.

YOU'RE WELCOME.

*mic drop*

LINK THIS TO ALL THE ANNOYING BB FANS WHO ARE WATCHING FOR NATALIE & VIC AND HAVE NO IDEA WHAT THE CHALLENGE IS BUT WANT TO WATCH TO SEE THEIR FAVES ON TV AGAIN.

#TheChallenge

Comments

king tim
Sent by bambinoswag,Jan 2, 2018
Um i prefer the challenge than big brother any day. I was asking for a link because I live in GREECE so i cant watch it on tv :)
Sent by TessaBrooks,Jan 2, 2018
it ain't working for me :\
Sent by CharlieBibi,Jan 2, 2018
charliebibi probs cuz ur canadian. have u tried on mtv.ca??
Sent by Timster,Jan 2, 2018
I live in US and Xfinity is no longer listed. But luckily they have a free 24 hour viewing pass so I can watch tonight's episode with no worries. Then it's back to downloading from tpb.
Sent by HollyF89,Jan 16, 2018

Leave a comment