Big Brother and online Hunger games.
Timster

Timster's blogBlog

  1. I can't believe I just rewatched
  2. I'm about to relive Beyonce's Coachella..
  3. WTF I'm watching the news and they just showed
  4. Did y'all get a boner watching Michael choke
  5. If every single American boycotted
  6. I never understood people that eat cereal
  7. No title
  8. lol ok so this is proof that the HOST of Survivor
  9. Ugh a good dragging comment is so funny
  10. LMFAO WHEN A RANDOM NUMBER CALLS YOU
  11. LMFAO Y'ALL SEEN THIS?
  12. One of my favorite activities is stalking social..
  13. Wendy Williams has EVOLVED
  14. Not blogging about Beyoncé since it
  15. I can't walk up the stairs without being
  16. I had to pause Coachella for a moment cause
  17. YES I CARE IS SO UNDERAPPRECIATED
  18. HBCU AND DESTINY'S CHILD?
  19. To the 2 possible Beyonce fans online
  20. I miss you
  21. Beyonce better murder this performance
  22. 30 people inside of a classroom
  23. Why do people hold their butt when they run
  24. I have a phobia of toilet bowls
  25. Do you like drama? Watching breakups unfold?
  26. Found out Beyoncé got name dropped
  27. If you aren't watching MTV Ex on the Beach rn
  28. OMFG I JUST REALIZED PATRICK STAR
  29. I walked past 2 co-workers today and overheard
  30. Aw shit I just had to get a top blog
  31. It's funny to me how people have so many
  32. I bought an ice cream sandwich at the grocery..
  33. Timster's Tengager of the Month Award:
  34. RIP Timster/RightToCensor Friendship
  35. Timster's 23&Me Results - IS HE BLACK?
  36. I'm not a fan of saying I miss the old Beyonce
  37. I just had Chic Fil A Sweet & Spicy Sriaacha..
  38. Why is Cardi B supported by EVERYONE?
  39. LMFAO IMAGINE SOMEONE GOING TO A POTLUCK
  40. The Challenge 32 pairs/teams

Too much water

Jan 2, 2018 by Timster
Water. Water is great for you, but if you are urine is always transparent, read on. Hydration is beneficial to your health, however, too much water can cause intoxication. Why? Too much water can dilute the sodium in your body and lead to an abnormally low blood sodium level. This causes impairment in your brain functions and can also result in death. Your water intake may vary depending on several factors. But, if your urine is always transparent, reduce the amount of water you are drinking.

Leave a comment