Big Brother and online Hunger games.

Hahahahahahaha Island (Episode 5)

Jun 18, 2020 by SeaViper
X
TurkeyLover
X
Smallchild99
J4ckWilko
X
Tester
Paralox
Washed_Ravioli
CocoVanderbilt
Hellocat
Sennarichards
lhooper902976
Itz3than
X
Gay_Horse_
Wolven6974
Gerasimov
Chris2pei
Dbonee

Hahahahahahahahaha, this week might just be my favorite detah yet! Hahahahahahaha

CocoVanderbilt, you are 1st

SennaRichards, you are 2nd

Tester, you are 3rd

Hellocat, you are 4th

Gay_Horse_, you are 5th

Gerasimov, you are 6th

Itz3than, you are 7th

TurkeyLover, you are 8th

Wolven6974, you are 9th

Lhooper, you are 10th

So we jhave a bottom six! Damn you five, your the fans 5 least favorites this round! Guess it sucks to be you then! Might wanna idk...start being useful? Just a suggestion

Chris2pei, you are 11th

Paralox, you are 12th

Smallchild99, you are 13th

Washed_Ravioli, you are 14th

So our bottom two are Dbonee and J4ckWilko! In 15th place, and safe, is.............
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Dbonee!

j4ckWlko: Oh shit...

*A ferrari suddenly falls from the roof, crushing J4ckWilko*

Ohh that's gotta hurt!

*Looks at Chris2pei*

Idk which idiot decided this was a good idea- but this is what sucked up our budget for the season. Enjoy it bitches- they are all this cheap shit from the dollar store the rest of the way...

20th: #Nateclove (Burned by acid- Episode 1)
*Itz3than enters the house*
19th: #PennyTrationStan (Decapitated- Episode 2)
18th: #ColinCoco (Torn apart by Tom army- Episode 3)
17th: #3pi14159 (Stabbed by flying knife- Episode 4)
16th: #J4ckWlko (Crushed by Ferrari- Episode 5)

Join us next time...where we will witness the first quarter quell...

Comments

lmao
Sent by chris2pei,Jun 18, 2020
Dbonee you were so close to being crushed 馃槻
Sent by SennaRichards,Jun 18, 2020
Rip J4ckWilko
Sent by Tester,Jun 18, 2020
Was that because of  BBUK2
Sent by J4ckWilko,Jun 18, 2020
J4ckWilko Blame the viewers
Sent by SeaViper,Jun 18, 2020
>:3
Sent by ColinCoco,Jun 19, 2020

Leave a comment