Big Brother and online Hunger games.

Rocker917's blogBlog

  1. She said do you love me
  2. I Have American Idol Spoilers
  3. Theres a lot of blatant attention seeking today
  4. hi
  6. Anybody else
  7. I'll just leave this here
  8. I cant
  9. Damn
  10. +250
  11. I need help
  12. I just had a foursome
  13. IS this your daughter
  14. Survivor is casting 18 Year Olds Now?
  15. Ooooh created Lake Tahoeeee
  16. Where does CBB
  17. Poll
  18. If HLC made Bbcan 6
  19. Honestly
  20. OMG
  21. Which F3 was better
  22. Tbh
  23. I was in class today
  24. Ugh
  25. Fun Fact
  26. I think its funny
  27. Are you done
  28. I feel like my popularity is bouncing back
  29. Imagine having
  30. Hi
  31. Just booked a place
  32. ON March 24th 2018
  33. Please do ignore me
  34. It’s very hypocritical
  35. Hi
  36. Jessicody won TAR?
  37. Out of curiousity
  38. Update on the blogs page
  39. Tito don't compare Idah to anyone
  40. Being the petty bitch I am

I need help

Mar 5, 2018 by Rocker917
I not a super gay only a half gay so can somebody explain how RuPauls drag race works because #TGDR looks like it’s going to be an organized mess just the way Karim specializes in so I can’t miss it.


levonini posted the format
Sent by karim,Mar 5, 2018
lmfao ur gay as fuck
Sent by MarieTori,Mar 5, 2018

Leave a comment