Big Brother and online Hunger games.
RightToCensor

RightToCensor's blogBlog

  1. I thought Kelley was making F3?
  2. Like does this bitch not know who I am?
  3. Rubes babe
  4. Love how bitches
  5. Hope everyone has a good day
  6. Welp lol
  7. I鈥檓 so confused
  8. Billie Eilish鈥檚 Music is Dense
  9. People are calling Billie Eilish the new Lorde
  10. Victoria Legrand from the band Beach House
  11. Anyways
  12. Corey says I'm Obsessed
  13. everyone Plus this Blog!
  14. Dua Lipa
  15. I love not getting in drama with people here Lol
  16. Also Sidenote
  17. Unpopular opinion
  18. OH MY FUCKING GOD
  19. RPDR S11 Queens rankings so far
  20. Also I see that Corey hasn't changed
  21. LOL EVERYTHING ZUELKE SAID IS CORRECT
  22. Don't understand the negs
  23. Matt鈥檚 death really makes me realize
  24. Matt64
  25. Shangela really just
  26. Only watching this season
  27. I love Dolly Parton so much馃槱
  28. What is your favorite album of All Time?
  29. Btw I love how everyone went from
  30. Hold on Im so confused
  31. Lust for Life
  32. Ok I think im officially
  33. RPDR EPISODE 2 RANKINGS
  34. Does Kelley Make the merge
  35. My Top 3 favorites from every Reality Show
  36. BBCAN8 is All Stars
  37. RPDR SEASON 11 EPISODE 1 RANKING
  38. Btw if you watched Season 5
  39. Lol Im so tired of drag race fans
  40. I鈥檓 Nancy Holbrook

RPDR S11 Queens rankings so far

Apr 1, 2019 by RightToCensor
LOVE
A鈥橩eria C.Davenport- STILL my pick to win. I love this bitch. Every runway she has nailed and is still bringing it every Challenge (And tbh if it was an normal Episode Ep3 she wouldn鈥檛 have lipsynced) and Also I love how she treats Local Queens who aren鈥檛 on the show. Idk I just love her.

Yvie Oddly-I love everything this bitch has brought this season and I don鈥檛 see that changing, However I wish she would stop picking fights. That鈥檚 a little grating.

Vanessa Vanjie Mateo-I know this bitch isn鈥檛 winning but I really don鈥檛 care I love everything that comes out of this bitches mouth. She IS MADE FOR TV.

LIKE
Plastique Tiara-VERY Pretty and Ive Liked ALMOST everything she鈥檚 worn this season I just wished they gave her more screentime.

Nina West-Didn鈥檛 care for her at first but she鈥檚 growing on me. Plus her coming out story really shows her strength.

EH
Brooke Lynn Hytes-Consider this controversial but....she鈥檚 really boring to me. Like she seems very sweet but she is just dull.she does have the best runways this season so far hands down though馃檶馃徎

Shuga Cain-I mean I don鈥檛 hate her.....she鈥檚 just there though. She really hasn鈥檛 had a ton of screentime besides this episode so I hope she steps it up.

Scarlet Envy-A part of me wants to like her but she really acts stuck up and I lowkey don鈥檛 like it at all. However she鈥檚 had some cute looks.

HATE
Ra鈥檍ah O鈥橦ara-another queen I find to be extremely annoying and to be filler. Has done nothing that surprises me. However she did kill it in that lipsync.

Silky Nutmeg Ganache-Still find her to be extremely fucking annoying. Has had 2 runways this season that have been good. Blegh.

Leave a comment