Big Brother and online Hunger games.
Oliviaxoxo

Oliviaxoxo's blogBlog

  1. Alright im basically off now
  2. why yall arguing over stars :(
  3. Just finish second set of finals
  4. I have something to tell you TG...
  5. Smallchild99 πŸ’•
  6. Woeisme πŸ’•
  7. Smoothstalker12 πŸ’•
  8. Jadennator1 πŸ’•
  9. MikeC51 πŸ’•
  10. Icebeast πŸ’•
  11. Useamint πŸ’•
  12. Allieboballie πŸ’•
  13. Brayden_ πŸ’•
  14. Insanity17 πŸ’•
  15. Irelia πŸ’•
  16. KbeastW πŸ’•
  17. GiGi10 πŸ’•
  18. Fighterman πŸ’•
  19. LewisC πŸ’•
  20. Music πŸ’•
  21. Malachite05 πŸ’•
  22. Tyler93 πŸ’•
  23. **NOMMED FOR 8TH**
  24. β˜ƒοΈ*IRL VIDEO OF THE* β˜ƒοΈ
  25. ⭐️THANK U 64.9% literally shocked ⭐️
  26. IRL VIDEO
  27. THANK YOU 53.7% You guys keeping me alive in there..
  28. THANK YOU 59.2%
  29. thank you 53.6%!!!! <3 <3 <3
  30. Me when
  31. official graduatin 17th July ooooooooh
  32. πŸ₯‚πŸ‘πŸ³**Welsh Tengaged Awards..
  33. pyn for a small onion & opinion
  34. I LOVE YOU
  35. I won twice booooyaahh
  36. Finished for spring break wooooo
  37. LOL ded at this jumper
  38. lol yesterday i was a bit of a tit
  39. im sure titoburitto
  40. Top 10 of my icons 2017

Useamint πŸ’•

3rdJan 19, 2018 by Oliviaxoxo
Omg my nan is THE most adorable person ever
She just brought me a cup of tea whilst i was getting ready, and then my cousin had just ran her a bath so i went to say early bye to her cos i will have left before she gets out and then she was like do you want this bath??? i was like i have 10 mins till i leave...

i fackin love her shes so cute even if i say so myself....fave person ever <3

Comments

=]
Sent by Lemjam6,Jan 19, 2018
aren't nans the bestest
Sent by WhateverTheF,Jan 19, 2018
Awh. Too bad you were leaving in 10 min otherwise you would've snagged that up! ;)
She sounds like a saint, so selfless
Sent by Tyler93,Jan 19, 2018
That darn nan. I want you guys to have your own reality show. Ps.. am i the shit head??
Sent by woeisme,Jan 19, 2018
Aw you should of went in the bath with her
Sent by FighterMan,Jan 19, 2018
Go buy the smash hit β€œDancing” by Kylie Minogue on iTunes!
Sent by Etienne,Jan 19, 2018
I read this as your "man" at first, I was like girl... why is your cousin running a bath for your man? LOL!
Sent by _Aria,Jan 19, 2018
oh, isn't she just the dearest!
Sent by BengalBoy,Jan 19, 2018
Aw you should of went in the bath with her
Sent by Tyler93,Jan 19, 2018
Aw you should of went in the bath with her
Sent by Tyler93,Jan 19, 2018
i must be the funny fella!
Sent by KBeastW,Jan 19, 2018
My nan is dead.
Sent by Sloth_Roman,Jan 19, 2018
Haha I envisioned Gavin and Stacey characters
Sent by Anas,Jan 19, 2018
shes probs pissed in the tub before offering it to you
Sent by blondes,Jan 19, 2018

Leave a comment