Big Brother and online Hunger games.
NikoTime

NikoTime's blogBlog

  1. Its funny to see my biggest rival
  2. Hardly knew you but still
  3. lol bye
  4. meh
  5. When the offender attacks
  6. I might do the collage
  7. im tired
  8. realized what happened
  9. Why is Scooter
  10. I like a guy who's trans
  11. Love will fuck you up
  12. Oh look
  13. Evil thought of the day
  14. Well, a few days ago
  15. its good that you stay the hell away
  16. You're fucking beautiful
  17. 17 today
  18. Well, it's my birthday tommorrow
  19. Look
  20. My NikoMagnet seems to be super strong
  21. I'd kill him
  22. Check out my glasses
  23. Dodgy dealings
  24. What Niko says to those who just wanna drag him..
  25. The stars house needs a smoking area
  26. When you're flirting with a guy
  27. I worry for tengaged
  28. No.. what are you doing
  29. *shivers*
  30. Do crayons taste good?
  31. If you become a mod
  32. what the fuck have i let myself into
  33. He won an impersonation contest
  34. Unpopular opinion
  35. My parents will have something to say to you
  36. Omg
  37. I actually predicted it
  38. When im 35
  39. Rawr..
  40. It's true

Spoiler alert

Dec 12, 2017 by NikoTime
I'll be in the top 3 of the scumbag list

ninaboninacrown

Comments

cant wait to be up there with you
Sent by maturo,Dec 12, 2017
maturo We may dislike eachother for forever..

But the one thing that unites us, we wont stand for her shit. :)
Sent by NikoTime,Dec 12, 2017
It could be anyone to be honest.  Anywho, I hope you've been doing well.
Sent by Icarus_Mark,Dec 12, 2017
No the top 3 will be me, peace123, and Allison of course.
Sent by Paige5459,Dec 12, 2017
Paige5459 Trust me, ill be up there, we've had the longest history

Icarus_Mark No-one is safe from the homophobic death-wishing cunt that she is, hope you're okay too dude
Sent by NikoTime,Dec 12, 2017
Idk about you all but I’m taking the throne
Sent by Allison,Dec 12, 2017
BrainJak https://media.giphy.com/media/l1BgSI2Ktjd8zNIVq/giphy.gif
Sent by noah_kondon,Dec 12, 2017
Allison You'll have to beat me to it, ya cunt
Sent by NikoTime,Dec 12, 2017

Leave a comment