Big Brother and online Hunger games.
Matthew09

Matthew09's blogBlog

  1. Whew Chile Lolo vs. Tamar after CBB
  2. Donald Trump
  3. I believe I can fly
  4. This "lowkey" a bop
  5. Season 6 of RPDR is so iconic
  6. I just wanted Farrah Moan, Gia or Valentina
  7. Okay sis
  8. Man it's like Adele speaks to your soul
  9. Ten different looks and my looks all kill
  10. Please me baby
  11. Jussie Smollet is me
  12. I think Yvie Oddly wins
  13. Whew Chile
  14. break up with your girlfriend
  15. 🔥FEEL THE BERN🔥
  16. Man Freddie Mercury is a bloody legend
  17. I wanna wish a Special Presidents Day
  18. A sixth grader is facing misdemeanor chargers
  19. Adam Lambert & Queen
  20. Kacey Musgraves
  21. I wanna see you bussdown
  22. Spread love
  23. Who is your favorite team on The Challenge
  24. Things Tamar did
  25. Would you recommend to watch
  26. This is no shade at all BUT
  27. Okay but if y’all really want the tea
  28. This All Stars season sucked
  29. I drink til I’m drunk
  30. I’m still drunk from last night
  31. Okay I play “imagine”
  32. If you love Tamar
  33. Sometimes I don’t think I’ll ever defeat my..
  34. Damn I’m not romantic at all
  35. Omg Lindsay Lohan is too much 😂😂
  36. On this Valentines Day,
  37. HAPPY VALENTINES DAY FOLKS!!
  38. Celebrity Big Brother All Stars Eligible
  39. Amanda talking about hating followers
  40. This season

I’m not getting the Vanuatu hype

Jun 1, 2018 by Matthew09
So far it’s been OKAY, I think the women’s tribe was messy asf and there has been drama.
Does it pick up at final ten merge? Cause that’s where I’m at
I liked Lisa and she got voted out
And no I do not like Ami at this point
I’ll root for Twila and Scout. Oh and Rory!
Eliza is underrated too #survivor

Comments

vanuatu is one of my faves
Sent by Darbe,Jun 1, 2018
Lisa was ICONIC
And id tell u if it picks up or not but I’ll just let you find out
Sent by temponeptune,Jun 1, 2018
Also Eliza isn’t underrated considering she was brought back and is super popular
Sent by temponeptune,Jun 1, 2018
Oh ok well I didn’t know she was brought back but she’s really smart I mean I don’t LOVE her just respect the game she’s played she kinda messy tho that’s not good temponeptune but then again it’s her first time playing so I’ll give her a pass
Sent by Matthew09,Jun 1, 2018
Did you know the winner/boot order going into it? Cuz that really does take away from the overall story honestly
Sent by VeryMaryKate,Jun 1, 2018
No plz don’t spoil lol VeryMaryKate I don’t know any of these ppl or boot orders or even winner
Sent by Matthew09,Jun 1, 2018
I love vanuatu post swap, the pre swap is meh but I love really everything from Episode 6 onwards. Twila has probs my fav arc in survivor, and the cast really shines during the merge imo.
Sent by DBWs,Jun 1, 2018

Leave a comment