Big Brother and online Hunger games.
Matthew09

Matthew09's blogBlog

  1. Ugh
  2. Rockstar vs Kaycee was so fkn funny
  3. Okay you tried on the Veto and I鈥檓 proud of you..
  4. Y鈥檃ll wanna act like Rockstar is the worst
  5. IM ABOUT TO GO INSANE
  6. My mom
  7. Why y鈥檃ll mad
  8. Shane is just cringe to watch now
  9. Strike a pose
  10. If there is ever an All Stars 2
  11. Kirstie Alley
  12. Natalie Nunn arrived in UK
  13. Y鈥檃ll gonna be wanting
  14. Just checking in
  15. It is true
  16. MISSYS FUNKY WHITE SISTA IS IN THE PAARK
  17. Favorites from each season I started on TV
  18. BB11
  19. Tbh
  20. Rockstar leaving on Haleigh鈥檚 HOH
  21. When this season started
  22. So they are all evicting Rockstar
  23. Honestly
  24. Julie if Angela & Kaycee make final 2
  25. Haleigh you got this!
  26. I wanted to like Kaycee in the beginning
  27. I swear Foutee can never get it straight smh
  28. Sasha Velour
  29. Mom Rockstar
  30. Fun Fact:
  31. Sam Smith saying recently
  32. Rapping about boobies & booties
  33. Best final noms
  34. Why y鈥檃ll bitching about Tyler going
  35. Haleigh winning HOH is like Janelle
  36. I just think Level 6 & Foutee
  37. I鈥檓 telling y鈥檃ll
  38. Ikea
  39. Y鈥檃ll sleep on Rockstar
  40. BB20 RANKINGS

I wanna be on Katy Perry鈥檚

May 7, 2018 by Matthew09
level of extra like her met gala outfit 馃槅馃槅馃槅馃槅馃槱

Leave a comment