Big Brother and online Hunger games.
Matthew09

Matthew09's blogBlog

  1. THIS IS THE ARIANA WE WANT
  2. She said whatchu gon do if I leave?
  3. If you’re not watching the tv
  4. I feel like Rockstar
  5. Charm School
  6. Just give me a season with
  7. Faves so far on CBBUK
  8. Rockstar left like a BOSS ASS BITCH
  9. Rockstar left
  10. A legend being evicted tonight
  11. NATALIE RUNS THE UK!!!!!!!!!
  12. Omg the car and carpet entrance
  13. Ranking people left on big brother
  14. Sam pisses me off
  15. Ugh Rest In Peace Aretha Franklin
  16. Y’all wanna act like Rockstar is the worst
  17. IM ABOUT TO GO INSANE
  18. My mom
  19. Why y’all mad
  20. Shane is just cringe to watch now
  21. Strike a pose
  22. If there is ever an All Stars 2
  23. Kirstie Alley
  24. Natalie Nunn arrived in UK
  25. Y’all gonna be wanting
  26. Just checking in
  27. It is true
  28. MISSYS FUNKY WHITE SISTA IS IN THE PAARK
  29. Favorites from each season I started on TV
  30. BB11
  31. Tbh
  32. Rockstar leaving on Haleigh’s HOH
  33. When this season started
  34. So they are all evicting Rockstar
  35. Honestly
  36. Julie if Angela & Kaycee make final 2
  37. Haleigh you got this!
  38. I wanted to like Kaycee in the beginning
  39. I swear Foutee can never get it straight smh
  40. Sasha Velour

mariah carey

Jan 29, 2018 by Matthew09
wins celebrity big brother usa

Comments

I don't know her.
Sent by Jameslu,Jan 29, 2018

Leave a comment