Big Brother and online Hunger games.
MarieTori

MarieTori's blogBlog

  1. Ugh, hate midgets!
  2. I'm in mourning
  3. How yall gonna do that?....
  4. Happy Sam fell on jokers :)
  5. hmmm NO.
  6. BB THOTS
  7. FEEDS LINK PLS
  8. This season is literally so good
  9. My avi is rly cute
  10. Stars ppl
  11. whos playing in veto
  12. Who do I contact about sexual harassment?
  13. who does it seem
  14. GOD IS A WOMAN
  15. prays
  16. feeds ppl
  17. When does
  18. Does anyone wanna buy me a candle
  19. Azealia delivered
  20. vote for MARIE :)
  21. I don't watch feeds
  22. sittin
  23. Kaitlyn is so good
  24. It's interesting
  25. Y’all are so mad
  26. TOUCHDOWN!!! YES!!
  27. I can't believe
  28. Hey crackers
  29. 07/30/2018
  30. RPDR
  31. what time is BB tonight
  32. Okay... need to confront this
  33. All yall ugly ass faggots
  34. runs my fingers down Jgoodies chest
  35. Giggles
  36. No returning players xxxx
  37. Confessional
  38. who the fuck is fighterman
  39. some1 buy me robux thanks xo
  40. I WANT OLD SKYPE BACK

Imagine hating Brandi

Feb 10, 2018 by MarieTori
because you're a boring ass fucking loser

Comments

iigalaxyii
Sent by peace123,Feb 10, 2018
hwest14
Sent by levonini,Feb 10, 2018
Or  imagine liking her cuz ur a desperate  ugly loser like she is.
Sent by Arris,Feb 10, 2018
levonini i love brandi you tagged the wrong person ugly
Sent by hwest14,Feb 10, 2018
arris You're bald
Sent by MarieTori,Feb 10, 2018
hwest14 i tagged u because you're a boring ass fucking loser
Sent by levonini,Feb 10, 2018
ARRIS WTF???? STILL LEAVING TROLL COMMENTS?????? grow up hun it's a bad look lmao x
Sent by titoburitto,Feb 10, 2018

Leave a comment