Big Brother and online Hunger games.

MamaBel's blogBlog

  1. This needs to be said
  2. Ok yes
  3. Cornelia is not a pedophile tf?
  4. It looks like a crooked finger LOL
  5. Unpopular opinion
  6. Will 2k Ts be enough for a shop this week?
  7. How do you hack an account
  8. I personally don’t like
  9. Joe can pati my ass
  10. Trend it, who’s coming to it?
  11. I love how all these gays have an opinion
  12. Hey look
  13. Feeling kinda shitty rn
  14. 2388 79.1%
  15. Ballerina that dick when I spin
  17. Tengaged Meet up!!!
  18. I’ve sent nudes to 2 people on here
  19. No title
  20. Bitches be like
  21. Am I a top or a maxi1234
  22. Why do people brag about filtering people
  23. What I don’t get
  24. I think you need help...
  25. NGL
  26. He’s gonna win stars
  28. I love him for the narrowness of his jibbs
  29. Is this pic Insta worthy?
  30. Me when a certain
  31. I don’t mean to be rude
  32. Guys I actually need advice
  33. Why are real girls attacked sm on TG?
  34. Ok if you say
  35. Glad to see you keep to your word!
  36. Yeah I smell good
  37. If I were you I’d do me too
  38. Me when
  39. Alex Aiono is so sexy
  40. Unpopular opinion

Why are real girls attacked sm on TG?

Feb 22, 2018 by MamaBel


cuz ur all ugly
Sent by Finnick,Feb 22, 2018
is this a fake leahbel
Sent by KnowYourself,Feb 22, 2018
knowyourself no this is LeahBel
Sent by MamaBel,Feb 22, 2018
¯\_(ツ)_/¯ I've always been very accommodating to real girls on TG
Sent by BengalBoy,Feb 22, 2018

Leave a comment