Big Brother and online Hunger games.
Kob3Sm1th

Kob3Sm1th's blogBlog

  1. The Voice All-Stars (Seasons 11-15) Knockouts..
  2. The Voice All-Stars (Seasons 11-15) Knockouts..
  3. The Voice All-Stars (Seasons 11-15) Knockouts..
  4. The Voice All-Stars (Seasons 11-15) Recap After..
  5. The Voice All-Stars (Seasons 11-15) Steals
  6. The Voice All-Stars (Seasons 11-15) Battles Night..
  7. RIP
  8. The Voice All-Stars (Seasons 11-15) Battles Night..
  9. The Voice All-Stars (Seasons 11-15) Battles Night..
  10. Y'all have done PYN's for opinions before
  11. The Voice All-Stars (Seasons 11-15) Battles Night..
  12. The Voice All-Stars (Seasons 11-15)
  13. Damn
  14. The Voice Winners Ranking
  15. Ok I'm sorry
  16. The Voice Season 15 Finale Results
  17. The Voice Season 15 Finale Performances
  18. Yea IDK
  19. Can We Take a Moment
  20. The Voice Season 15 Bloodbath
  21. The reason why it makes me so upset
  22. Here's the thing that sucks
  23. Sports fans...Who are your teams/secondary teams?
  24. How am I trending? LMAO
  25. The Voice Season 15 Semifinals Performances
  26. The Voice Season 15 Top 10 Results
  27. The Voice Season 15 Top 10 Performances
  28. The Voice Top 11 Results
  29. This scene fucked me up for a few days
  30. The Voice Top 11 Performances
  31. The Voice Season 15 Top 13 Results
  32. The Voice Season 15 Top 13 Performances
  33. The Voice Season 15 Fallen Performances
  34. The Voice Season 15 Live Playoffs Results
  35. The Voice Season 15 Live Playoffs Performances
  36. The Voice Season 15 Knockouts Night 3
  37. The Voice Season 15 Knockouts Night 2
  38. I know no one asked, but
  39. The Voice Season 15 Knockouts Night 1
  40. Halloween Avatar Contest

So I saw Call Me By Your Name

Feb 6, 2018 by Kob3Sm1th
I didn't know anything about the movie/book before seeing the movie (other than it was about two men who fall in love).

I was nervous to watch it, considering we saw a coming of age story from a gay males perspective last year (Moonlight)...I thought this movie would be pretty much the same thing, but with a white lead instead lol.

I was pleasantly surprised that the movie was about far more than just a closeted male coming of age. With that being said, I thought there were definitely a lot of unnecessary scenes that dragged on a little...but overall I thought it was really good. The first half of the story, although still important to the story, was definitely a lot slower than the last half. I'd say the last 30 minutes were brilliant. The dad's speech about the importance and greatness of a first love was extremely touching and well performed. And the last scene of Elio was genius. The Sufjan Stevens song in the background was absolutely incredible!

This movie was great, but was just short of my 'top 10 movies of 2017' list, as for me, the rewatchability is semi-low considering half the movie was a bit slow lol.

I'd still recommend it for someone who hasn't seen it yet!

Comments

the last scene FUCKED me up i love this movie i could watch it over and over
Sent by tyleror,Feb 6, 2018
Tyleror tbh that last scene made the movie 1000000x better. I respect the movie so much, as it's a coming of age story that I might not necessarily be able to relate to as much as other coming of age stories (i.e. Boyhood).

I could watch Boyhood over and over. Call Me By Your Name was great, but the rewatchability is fairly low for me. The acting and script of the movie were phenomenal tho
Sent by Kob3Sm1th,Feb 6, 2018
Kob3Sm1th i have been wanting to watch boyhood for soooo long but i always put it off, ill have to watch it! ive already seen cmbyn twice and preordered it lmao, the beginning was slow for sure but the second time i watched it i just loved every single minute of it. i totally get why people would be put off by the slowness though
Sent by tyleror,Feb 6, 2018

Leave a comment