Big Brother and online Hunger games.
Kaylabby

Kaylabby's blogBlog

  1. Ask me anything and everything
  2. Ask me, im so bored
  3. Who wants to be friends
  4. Even with this so called Mod,
  5. Lmfao at you people tripping
  6. When the guy im “talking” to
  7. My puppy is so big
  8. I just added someone on snap
  9. Ask me!
  10. My coworker
  11. Back to work today:(
  12. Damn it sucks
  13. Dude these people
  14. I dont even say
  15. Join hunger
  16. Rip me
  17. Naps before bed are the best
  18. Worst day ever
  19. I have strep
  20. Heyy
  21. Im getting a black cat tattoo
  22. This poor kid at my work
  23. When someone tells you about
  24. I wish uber eats took cash
  25. What should i eat for lunch
  26. Omg this weather
  27. Its supposed to be 107 degrees
  28. I miss you baby
  29. When you casually hide in the bathroom
  30. I hate holidays
  31. Ive almost been on this
  32. Would it be scandalous
  33. Work is gonna be the death of me
  34. 12 hour shift today-_-
  35. I miss my bed😩
  36. Why is cutting someone
  37. We hit 500 days on snap
  38. Having a dog is the most
  39. I just got vomitted on
  40. Am i the only one

Its almost our birth week!

Jun 15, 2018 by Kaylabby
Tbh i wouldnt wanna share my birth week with anyone but these two💓 I love you best friends
Aidan0621
Garrievans97

Comments

grats
Sent by FocusBlast,Jun 15, 2018

Leave a comment