Big Brother and online Hunger games.
Kaylabby

Kaylabby's blogBlog

  1. Hey babies!
  2. Gotta love being depressed
  3. ADAM OREOZ
  4. My bff
  5. Funny hunny
  6. I support you
  7. Stars support!
  8. My hot guy馃槏
  9. Perfection
  10. OMG ELI
  11. OMG HELP
  12. I never see your happy with another
  13. Aboutta be a lit weekend
  14. Congrats on going unnommed
  15. Im so conflicted
  16. Can you feed me grapes yet?
  17. Whos on
  18. I think i wanna marry
  19. FUCK YOU SNAP
  20. WIFEYYY
  21. Hey babies
  22. Sleep deprived
  23. Woah my night is going down hill
  24. I swear i make plans
  25. My wifey馃槶馃槶馃槶馃槶
  26. Gotta love having
  27. Happy valentines
  28. Cuddling with my boo
  29. Ugh
  30. Hey babies
  31. Happy birthday
  32. Yay single on valentines day
  33. Public service announcement
  34. Ask me
  35. Men in uniform
  36. Why is so shameful/taboo to have
  37. Hey guys
  38. Seriously someone
  39. Omg im so sketched
  40. Nobody is as adorable

The feeling of being trapped

Feb 8, 2018 by Kaylabby
to someone makes me have major anxiety, i literally want to run from the person

Leave a comment