Big Brother and online Hunger games.
JustMe

JustMe's blogBlog

  1. Why
  2. Good morning loves ❤️
  3. Morning loves 🥰
  4. Good morning ❤️
  5. Happy Birthday
  6. Good morning <3
  7. PYN Friends edition
  8. Bring Back
  9. Also
  10. Still waiting
  11. Heeeeyyyyyy
  12. Good morning
  13. R u serious
  14. TBQH
  15. Thank you 37.4%!
  16. PYN ⭐️ [Stars Edition] ⭐️
  17. Thank you 51.3%!
  18. WOW Thank You So Much 60.5%
  19. Chill yall
  20. #truth
  21. SMH
  22. Don’t believe
  23. Y’all
  24. I have to agree
  25. I can’t even imagine
  26. Bengalboy: Man or Myth? You decide!
  27. Me when Carolyn (Gagaluv)
  28. LOL
  29. Idt
  30. PYN
  31. What
  32. Sad but true
  33. Do I win?
  34. LITERALLY SPIT WATER OUT MY NOSE
  35. Happy Birthday Bengalboy! 😘🎂🥂🎉
  36. Ok
  37. PYN
  38. Happy Birthday Alan’s Mom!
  39. Just woke up
  40. Literally Johnny

Idt

18thMar 30, 2018 by JustMe
Anyone wants the site deleted. They want randomize to come back and fix the problem. This is what happens when you allow little kids that haven’t been taught basic social skills to run loose.

Comments

they act as if blogging or threatening to do something will help it though lmao if youre going to say you will do something then do it? for months they have been saying they will do something and has yet to do anything sorry Sue i love you but literally they are getting old with the whole do something or you will pay.
Sent by Brxan,Mar 30, 2018
Yeah but it’s just getting worse brxan
Sent by JustMe,Mar 30, 2018
JustMe it was just as bad back then the only difference is nudes werent a design
Sent by Brxan,Mar 30, 2018
brxan no hun its worse most people have left cus of a few kids that have nothing better to do than take over every account they can get their hands on. You included.
Sent by JustMe,Mar 30, 2018
The few people that actually enjoy tengaged are still trying to get randomize attention and you act like they’re the ones in the wrong.
Sent by JustMe,Mar 30, 2018
Lmao that defense mechanism of saying “it was just as bad back then” because you know you are a huge part of the reason this site is turning to shit =]]]
Sent by GiGi10,Mar 30, 2018
IKR gigi10
Sent by JustMe,Mar 31, 2018

Leave a comment