Big Brother and online Hunger games.
JustMe

JustMe's blogBlog

  1. Y鈥檃ll
  2. I have to agree
  3. I can鈥檛 even imagine
  4. Bengalboy: Man or Myth? You decide!
  5. Me when Carolyn (Gagaluv)
  6. LOL
  7. Idt
  8. PYN
  9. What
  10. Sad but true
  11. Do I win?
  12. LITERALLY SPIT WATER OUT MY NOSE
  13. Happy Birthday Bengalboy! 馃槝馃巶馃馃帀
  14. Ok
  15. PYN
  16. Happy Birthday Alan鈥檚 Mom!
  17. Just woke up
  18. Literally Johnny
  19. PYN-Back to Basics
  20. Idgi
  21. Thanksgiving 馃
  22. Listen here johnny
  23. Is it JustMe
  24. B. O. R. E. D. PYN
  25. [PAQ] Vlog
  26. Best of Stars 467
  27. Thanks you 48.6%!
  28. TEA
  29. PYN
  30. 馃挃馃挃馃挃
  31. Sitting here
  32. [PYO] POST YOUR OPINION ILL POST MINE
  33. Top 10 Tengaged
  34. Ah the 1st day of school
  35. PYN
  36. I know I'm like way behind
  37. OMG
  38. PYO (Post Your Opinion)
  39. Protesters marching through Chicago
  40. I have concluded

Idgi

1stNov 27, 2017 by JustMe
Why are maturo and brxan so obsessed with eachother? Do they realize no one cares? I don鈥檛 know maybe it鈥檚 JustMe

Comments

Inb4 top blog
Sent by Maybelline,Nov 27, 2017
Lmfaoooo they should care about getting a fucking life and 1 needs to lose some weight :L
Sent by EliotWhi,Nov 27, 2017
Sue ily
Sent by wwemrpeeps,Nov 27, 2017
there goes eliotwhi again commenting on a blog about me

someone is #OBSESSED
Sent by maturo,Nov 27, 2017
You used to do what you are doing  to Bryan to me so shut your fat fucking mouth you tramp maturo
Sent by EliotWhi,Nov 27, 2017
you sound angry^
Sent by maturo,Nov 27, 2017
I AM ANGERY!
Sent by Marktint_1,Nov 27, 2017
I AM VERY VERY FUCKING ANGRY! HUH YOU LITTLE SHIT!? I CARE AND IT'S NOT ALWAYS ABOUT YOU!!! STOP MAKING IT ABOUT YOURSELF AND JUST TAKE SOME RESPONSIBILITY
Sent by AdamLovesEverything,Nov 27, 2017
queen
Sent by zachbbs,Nov 27, 2017
LMAO the last part
Sent by sihz,Nov 27, 2017
hahahaaaaaaaaaaaaaaaaa
Sent by rdude_1,Nov 27, 2017
LMFAO
Sent by garrievans97,Nov 27, 2017
https://i.imgur.com/601KPhX.gif
Sent by Kandee_,Nov 28, 2017
https://i.imgur.com/601KPhX.gif
Sent by SurvivorFreak13,Nov 28, 2017
https://i.imgur.com/601KPhX.gif
Sent by maturo,Nov 28, 2017

Leave a comment