Big Brother and online Hunger games.
JustMe

JustMe's blogBlog

  1. Morning ❤️
  2. Morning all ☀️
  3. Hey all
  4. GL in stars babes
  5. Good Morning all
  6. Heeeeyyyyyy
  7. Good morning
  8. R u serious
  9. TBQH
  10. Thank you 37.4%!
  11. PYN ⭐️ [Stars Edition] ⭐️
  12. Thank you 51.3%!
  13. WOW Thank You So Much 60.5%
  14. Chill yall
  15. #truth
  16. SMH
  17. Don’t believe
  18. Y’all
  19. I have to agree
  20. I can’t even imagine
  21. Bengalboy: Man or Myth? You decide!
  22. Me when Carolyn (Gagaluv)
  23. LOL
  24. Idt
  25. PYN
  26. What
  27. Sad but true
  28. Do I win?
  29. LITERALLY SPIT WATER OUT MY NOSE
  30. Happy Birthday Bengalboy! 😘🎂🥂🎉
  31. Ok
  32. PYN
  33. Happy Birthday Alan’s Mom!
  34. Just woke up
  35. Literally Johnny
  36. PYN-Back to Basics
  37. Idgi
  38. Thanksgiving 🦃
  39. Listen here johnny
  40. Is it JustMe

I have concluded

4thNov 9, 2016 by JustMe
Tengageders are extremists.
Like for real....

Comments

omg right?!
Sent by Utsumi,Nov 9, 2016
Duh , I'm a realist hmu babe
Sent by Crayadian,Nov 9, 2016
no i have common sense we will literally live under a trump regime, we elected the next hitler
Sent by Memphis_Grizzlies,Nov 9, 2016
++ this blog until the end of the age
Sent by Badboyy2699,Nov 9, 2016
took your time
Sent by Johneh,Nov 9, 2016
The Queen has spoken
Sent by ElectraViv,Nov 9, 2016
yessssss
Sent by gagaluv,Nov 9, 2016
They really fucking are.
And don't regard opposing views AT ALL. Just NEG.
Sent by Shonaynay,Nov 9, 2016
Exactly Shonaynay
Sent by JustMe,Nov 9, 2016
++++++++++++++
Sent by Druhhbby2,Nov 9, 2016
+15
Sent by skyler1822,Nov 9, 2016
lol
Sent by Jenna2010,Nov 9, 2016
I plus blogs I disagree with because I treat Tengaged as a platform to express yourself. Shutting someone down because you disagree with them is wrong.
...I dunno what this blog is directly about but I'm going by Shonaynay's comment.
JustMe
Sent by Yoshitomi,Nov 9, 2016
memphis_grizzlies that's literally an example of being extreme lol
Sent by KrisStory,Nov 9, 2016
Thank you krisstory lol
Sent by JustMe,Nov 9, 2016
I read that as transgenders at first :(
Sent by SurvivorFreak13,Nov 9, 2016
seriously
Sent by vh1luvr15,Nov 10, 2016
True
Sent by disneygeek,Nov 10, 2016

Leave a comment