Big Brother and online Hunger games.
JourdanBabyXoXo

JourdanBabyXoXo's blogBlog

  1. randomize deleting the admin blog
  2. oh holy crap randomize blogged too
  3. wow...
  4. that list of fat and ugly ppl
  5. don’t hate multi users too much
  6. only got 52 against marta
  7. Ranking the RHOBH Women
  8. wow cant believe im nominated
  9. No title
  10. joining
  11. should i join stars
  12. missed stars :X
  13. No title
  14. going to a vigil today
  15. never have i ever ig
  16. i’m really shocked
  17. have we heard anything from randomize lately?
  18. people are STILL
  19. if i like hunger games
  20. No title
  21. I miss my friends on this site tbh
  22. livvieboo may hate me
  23. Question
  24. join hungry gamers
  25. RPDR Fans i need your help!
  26. Is this place still alive
  27. A lil silly
  28. Was going through my notes on my phone
  29. I check this site about once a week
  30. I text a postcard straight to you
  31. Top 3 songs on lover
  32. are there any
  33. whats fun on roblox rn
  34. the same ugly shit in shops
  35. beer is a bad word
  36. who is tarag
  37. Glee Female rankings
  38. ashley kelsey (I MEANT ASHLEY MITCHELL OOPS)
  39. yo i want attention
  40. 12th is my new lucky # i guess

Ranking the RHOBH Women

Feb 26, 2020 by JourdanBabyXoXo
Im on like season 6 or something so theres a few i havent meant obvi

ADORE:
1) Kim Richards - Literaly the funniest and sweetest woman ever (when shes sober) and i hope she can be a sober kween for the rest of her life because she deserves the best

2) Kyle Richards - Questionable taste in friendships sometimes and needs to stop looking for validation from annoying a toxic women BUT everything else about this woman i admire and love.

3) Erika Jayne/Gerrardi? - Shes only been in a few episodes ive watched but i can already tell shes going to be a favorite of mine

I love them:

4) Lisa Vanderpump - I think theres toxicity w her and she puts others down a lot but overall i really think shes hilarious and lovely

5) Eileen Davidson - Funny, amazing mom and a good judge of character. Only reason she isnt #1 is because shes not as entertaining

6) Lisa Rinna - Gets rlly passionate about things randomly which can be annoying and kinda scary but shes funny

I like them:

7) Yolanda Haddid - Uhh so i think she is the human version of an eating disorder but other than that i like her. She can be pretentious but i think she has a good heart

8) Taylor Armstrong - Shes kinda tied w Yolanda. She was my favorite Season 1-3 but has since drifted down for me. Still love her!

9) Camille Grammer - Hated her season 1 but season2 and all her small appearances ive enjoyed her !

10) Joyce (too lazy to look up last name) - I understand why she was removed. She was kinda boring but very nice !

Meh:

11) Kathryn - I dont really have any opinion on a brick wall

Dislike:

12) Adrienne Maloof - I think shes a funny person but shes so quick to judge and very rude a lot of the time ! Its sad because i liked her at first!

13) Brandi Glanville - I felt bad for her at first because i watched and felt like she was always ganged up on but over her time on the show she became worse and worse and worse !!!!! A rude bully

HATE:

14) Carlton Gabbiella (I think thats her last name) - So inconsistent and so many double standards. an absolutely disgusting skeleton lady.

Comments

If i forgot anyone pls tell me. Also just wanna give a shoutout to some queens that are friend ofs or featured:

Faye Resnick, Dana, Lisas asian wedding planner

They were some icons
Sent by JourdanBabyXoXo,Feb 26, 2020

Leave a comment