Big Brother and online Hunger games.
Johneh

Johneh's blogBlog

  1. Ok seriously Rando
  2. ✌ Gift Giveaway! ✌
  3.  
  4.  
  5.  
  6.  
  7.  
  8.  
  9.  
  10.  
  11.  
  12.  
  13.  
  14.  
  15.  
  16.  
  17.  
  18.  
  19.  
  20.  
  21.  
  22.  
  23.  
  24.  
  25.  
  26.  
  27.  
  28.  
  29.  
  30.  
  31.  
  32.  
  33.  
  34.  
  35.  
  36.  
  37.  
  38.  
  39.  
  40.  

 

1stJun 27, 2016 by Johneh
 

Comments

gift it to haileyyy
Sent by Zazooski,Jun 27, 2016
OMG YES SLAY ME GIFT ME < 3
Sent by joaquint561,Jun 27, 2016
Plussed! :)
Sent by TheIconicBlackout,Jun 27, 2016
plussed bc i love you
Sent by cococolin122,Jun 27, 2016
plussed xo
Sent by QueenMichelle,Jun 27, 2016
plussed in hopes someone who needs it gets it
Sent by PureEssence,Jun 27, 2016
ewwww
Sent by jfkburks4,Jun 27, 2016
Plussed < 3
Sent by TR1364,Jun 27, 2016
Plussed xo
Sent by TDBigBrotherLover112,Jun 27, 2016
Well, I plussed but I don't really want it, so could I give it to someone else if I win?
Sent by Rennac,Jun 27, 2016
^^ he means me
Sent by TDBigBrotherLover112,Jun 27, 2016
omg +D
Sent by j0hnnyb0i,Jun 27, 2016
Plussed
Sent by Moxii,Jun 27, 2016
Plussed but please gift LivvieBoo12 I love her < 33
Sent by PMMGuy,Jun 27, 2016
Plussed Xx
Sent by XoXLouLouXoX,Jun 27, 2016
Plus 9
Sent by QueenLuna,Jun 27, 2016
Gift it to PreMatureAgingAnne13 and I pleased :P
Sent by HowLovely,Jun 27, 2016
+9
Sent by Mchappy,Jun 27, 2016
+
Sent by Masonx,Jun 27, 2016
plussed
Sent by parkerstack7,Jun 27, 2016
Plussed lol
Sent by Girllover101,Jun 27, 2016
plussed :3
Sent by Ari_,Jun 27, 2016
plussed
Sent by boogie23,Jun 27, 2016
+++
Sent by Dannny,Jun 27, 2016
ok plussed
Sent by ghrocky100,Jun 27, 2016
Plussed
Sent by SashaBaby2010,Jun 27, 2016
ok
Sent by AustinRules6969,Jun 27, 2016
+
Sent by tyboy618,Jun 27, 2016
gift morseka3
Sent by tharealmike,Jun 27, 2016
Please
Sent by ItsAustin,Jun 27, 2016
yes pleaseeee
Sent by FrankieJGrande,Jun 27, 2016
Please
Sent by nikw98,Jun 27, 2016
plussed
Sent by Eva1,Jun 27, 2016
Plussrd
Sent by Zinger,Jun 27, 2016
It says random. It's not like saying plussed will increase your odds. Smh
Sent by Rizzo,Jun 27, 2016
okkkk
Sent by Success,Jun 27, 2016
ME :D
Sent by MightyGoober,Jun 27, 2016
me xoxo
Sent by Crissy15,Jun 27, 2016
Wth me hun
Sent by YasGaga,Jun 27, 2016
plussed
Sent by BoogieWoman,Jun 27, 2016
Moo!
Sent by ThisIsMyGame,Jun 27, 2016
Gift me
Sent by jeff2k20,Jun 27, 2016
done
Sent by VintagePoop,Jun 27, 2016
aids
Sent by TheEclipse,Jun 27, 2016
plussed
Sent by jimboslice,Jun 27, 2016
:)
Sent by babiicakes,Jun 27, 2016
plussed
Sent by topazisqueen,Jun 27, 2016
oki
Sent by Stunzer,Jun 27, 2016
Blonde Valentino is really cute please gift me
Sent by Absol,Jun 27, 2016
+13
Sent by Matedog1209,Jun 27, 2016
plussed!
Sent by Cyrus,Jun 27, 2016
plussed Johneh I wanna look like Nicole and it would be a great first addition!
Sent by NicoleF,Jun 27, 2016
hi
Sent by Judi,Jun 27, 2016
ok lol
Sent by AllieBoBallie,Jun 27, 2016
yaaass raja queen
Sent by Elvira,Jun 27, 2016
plussss
Sent by Aerodynamics,Jun 27, 2016
Plussed, now cause you love me, gift me!!!
Sent by MrPokeguy9,Jun 27, 2016
me me me
Sent by Sparkinator,Jun 27, 2016
plussed
Sent by Coyle14,Jun 27, 2016
broke 500 :)
Sent by melindaMrskk,Jun 27, 2016
Okay. :o
Sent by Tidal,Jun 27, 2016
ok!
Sent by Marble,Jun 27, 2016
i broke 500 gift me hair
Sent by maturo,Jun 27, 2016
+3
Sent by Cindering,Jun 27, 2016
500!
Sent by Aerodynamics,Jun 27, 2016
omg gift me father
Sent by Tanner_,Jun 27, 2016
Johneh gift your old gal ;)
Sent by LasVegas,Jun 27, 2016
this is patriarchy right here
Sent by JennaCornCob,Jun 27, 2016
okaaayyyyyyyyyyyyy
Sent by BlueBarracuda,Jun 27, 2016
Hii
Sent by MickyBoomy9,Jun 27, 2016
Plussed
Sent by Paigex,Jun 27, 2016
Plussed
Sent by hsb123,Jun 27, 2016
What a shocker he still didn't gift anyone
Sent by Cornelia,Jun 27, 2016
Me
Sent by s73100,Jun 27, 2016
j
Sent by XoAmanda,Jun 27, 2016
Wussup
Sent by jdsurvivor,Jun 27, 2016
me
Sent by SpiderBoom,Jun 27, 2016
,gfdgdsesf
Sent by BrendaMeekz,Jun 27, 2016
me pls
Sent by AshleyD,Jun 27, 2016
Plussed
Sent by RodneyRules1219,Jun 27, 2016
Plussed! :D
Sent by carlyjordan14,Jun 27, 2016
Omg gift panda6785 please

plussed!
Sent by panda6785,Jun 27, 2016
Plz gift DeadliversWolf
Sent by DeadliversWolf,Jun 27, 2016
meeee
Sent by MonkeyBoy94,Jun 27, 2016
Meeee
Sent by Darriusdabest,Jun 27, 2016
I'm from tengaged.br
i want something because i'll never have my account again
plzz
Sent by Sana_who_Sana,Jun 27, 2016
Kk
Sent by disneygeek,Jun 27, 2016
hey
Sent by Lalisa,Jun 27, 2016
gift me
Sent by rozlyn,Jun 27, 2016
plussed!!! :D
Sent by CHEYSHIFFLETT,Jun 27, 2016
im desperate
Sent by Tucker_David,Jun 27, 2016
Gift zachbbs
Sent by JustMe,Jun 27, 2016
gift Justme
Sent by zachbbs,Jun 28, 2016
meee
Sent by JJCanada,Jun 28, 2016
HOT
Sent by alexbae,Jun 28, 2016
hi
Sent by Xx_Legend_xX,Jun 28, 2016
plusseddd
Sent by DakotaCoons,Jun 28, 2016
me
Sent by HaydenNicole,Jun 28, 2016
Hello hottie (:
Sent by perfectprizetag,Jun 28, 2016
ewwww not zachbbs
Sent by MightyGoober,Jun 28, 2016
Me plz
Sent by AlyssaAF,Jun 28, 2016
Hi
Sent by Guigi,Jun 28, 2016
Meeee
Sent by solesurvivor11,Jun 28, 2016
Kk
Sent by temponeptune,Jun 28, 2016
YOU BEAUTIFUL GENEROUS PERSON,
please pick me :)
Sent by Neelie,Jun 28, 2016
wut
Sent by Orakeisizerakau,Jun 28, 2016
Hi
Sent by Eoin,Jun 28, 2016
plussssssed
Sent by Dyna,Jun 28, 2016
Plus.
Sent by Jkjkjk15,Jun 28, 2016
LMAO
Sent by TayBear17,Jun 28, 2016
...
Sent by Aerodynamics,Jun 28, 2016
cool story bro
Sent by DCSooner,Jun 28, 2016
lmfao
Sent by Carlo_Costly,Jun 28, 2016
im dead at u still craving the attention off this website i can't
Sent by Violets,Jun 28, 2016
to cue ur own stupid line

if u know this website sucks johneh why u still here?
Sent by Slice,Jun 28, 2016
thanks for the list of idiots
Sent by coolnarwhal88,Jun 28, 2016

Leave a comment