Big Brother and online Hunger games.
JetsRock12

JetsRock12's blogBlog

  1. Which group should I start sheeping
  2. Which season of Drag Race
  3. Gotta Clean The Gutters
  4. Just finished watching The Red Wedding GOT
  5. Popping in in 5
  6. This is MY time
  7. I’m in a 8-1 Minority
  8. I’m in a 8-1 minority
  9. Im popping in
  10. I’m only a sheep to 1 person
  11. I’m Stuck :(
  12. You know who I hate?
  13. Last few minutes for gift giveaway
  14. Back to work gift giveaway
  15. Before
  16. Umbrella Academy Ranking
  17. I’m apart of the purple hair club
  18. Are there any orgs
  19. Can this next stars pls be mine?
  20. List of people’s blogs I neg
  21. Survivor Maryland Rankings
  22. Survivor Michigan Rankings
  23. RUNNER UP OF SURVIVOR VANUATU
  24. UNSCRAMBLE
  25. Wicked the movie
  26. I hate when
  27. Hi bitch
  28. -15
  29. Remind me
  30. Is it sad
  31. My Favorite Blog
  32. What should I watch?
  33. Finished Season 1 of GOT
  34. Started Game Of Thrones
  35. Thank you to everyone
  36. Happy Birthday
  37. It’s soooo cold in jail
  38. Tag someone
  39. My fingernails are soooo long
  40. Omg thank you

Save me when I get nommed in Stars

Nov 18, 2018 by JetsRock12
In 12 hours! I just made a power moveeeeee

Comments

:P
Sent by Burgerman2929292,Nov 18, 2018
You clearly don’t have a life that you’re that invested in MY stars lmao
Your ex wife wants more tax money hun.
Sent by EyooMarcus,Nov 18, 2018
LMAO at you trying to mastermind a stars ur not even in
you really learnt from the best huh..
Sent by Darbe,Nov 18, 2018
LOL MARCUS .. premades are boring. Just helping the poor guys out
Sent by JetsRock12,Nov 18, 2018
https://media.giphy.com/media/fQDT4wMHox4gPb1uz2/giphy.gif
Sent by BengalBoy,Nov 18, 2018
#survivormaryland
Sent by JetsRock12,Jan 11, 2019

Leave a comment