Big Brother and online Hunger games.
HighNoon

HighNoon's blogBlog

  1. which ever living king
  2. remember when you got beat up by your dad
  3. u wanna be on TOP?
  4. u wanna be on TOP?
  5. shut it down shut it down
  6. so anybody wanna wring their hands and
  7. Discord Survivor: Ferox [Season 2]
  8. Discord Survivor: Ferox [Season 2]
  9. Discord Survivor: Ferox [Season 2]
  10. Discord Survivor: Ferox [Season 2]
  11. Discord Survivor: Ferox [Season 2]
  12. Discord Survivor: Ferox [Season 2]
  13. Discord Survivor: Ferox [Season 2]
  14. what if there was no planes
  15. Discord Survivor: Ferox [Season 2]
  16. Discord Survivor: Ferox [Season 2]
  17. yall sad for finding t-love at ANY TIME
  18. i like my cousin
  19. hmm
  20. yes no mods!
  21. i just got terrible news
  22. rip ween cant wait for the wake at wawa
  23. tayvie drag race 24/7
  24. he still a raspberry
  25. Is this guy gay?
  26. Is this guy gay?
  27. i bet she sticks her flute in her
  28. but we need that wall
  29. wow
  30. diamonds
  31. look at me now
  32. shut up mrs. buttersworth
  33. i will never forget
  34. *shushes khianna as we hide in the attic*
  35. the annals of the sb
  36. im rising from the ashes
  37. 4 spots left
  38. 4 spots left
  39. Discord Harvest Moon Survivor
  40. Discord Harvest Moon Survivor

#15 RANKING TAYVIE DRAG RACE SEASONS

Dec 28, 2017 by HighNoon
the next season is
.
.
.
.
.
.
SEASON 8 (Winner: Davina) Winner132

This season suffers the same problem that season 9 has, it's so LONG. There was FIFTEEN episodes FIFTEEN!!! That's wild, the reason that I think it escapes the bottom 5 is that the duo twist actually worked kinda well? The season was a bit combative and I forever have a distaste for blueu22 because of this game. By the end of this season I remember feeling so drained from it.

The winner: Winner132 is a solid CPN winner, I think her and Deshonbannedisback are a great f2 and I was almost gay and crowned both of them :x I decided against that tho.

PYN to be tagged
Analiese
Devil_Gal
Queenisha
dawnpeacly
Eoin
mathboy9
trash
weetmaster
thegoodman

Comments

keep uploading hoe
Sent by Queenisha,Dec 28, 2017

Leave a comment