Big Brother and online Hunger games.
HighNoon

HighNoon's blogBlog

  1. 4 spots left
  2. 4 spots left
  3. Discord Harvest Moon Survivor
  4. Discord Harvest Moon Survivor
  5. Discord Harvest Moon Survivor
  6. Discord Harvest Moon Survivor
  7. Tayvie will be hosting a Brawl (it's like bb)..
  8. i wanna get shot in the head at tayvie drag race
  9. BITCH KNOWS
  10. tayvie drag race
  11. tayvie drag race
  12. tayvie drag race
  13. smh
  14. tayvie drag race
  15. ABUSE OF POWER
  16. I mean why would they stop the multis
  17. JOIN TAYVIE DISCORD DRAG RACE
  18. tayvie drag race under new management
  19. design whatever you WANT
  20. i wanna get shot in the head at tayvie drag race
  21. tayvie drag race under new management
  22. i am very trans
  23. i want poptropica
  24. sipping my tea at the wedding
  25. Aren't you double my age?
  26. will you wear bikinis
  27. DO IT CALL 911
  28. LOL umm
  29. hmm if
  30. so riddle me this
  31. i guess we're not done being massive hypocrites
  32. at least
  33. you should throw up
  34. why don't you
  35. How can someone who
  36. obligatory
  37. Please I beg of you
  38. Time of respect
  39. i love internet
  40. I'm going 2 get you

#17 RANKING TAYVIE DRAG RACE SEASONS

Dec 27, 2017 by HighNoon
the next season that is out
.
.
.
.
SEASON 6 (Winner: Caia Alexander) Weetmaster

The analogy that I had for this season is that it's like a sandwich with fresh bread, but shit in the middle.

The first three episodes are competitive and fun, 4-10 people quit and give up and it picks up and ends in a contentious way.
slice & andalarew_2231 tied Weet and would have made great winners as well (shocking that they could snatch it later)

The Winner: I feel like Caia is probably the strongest contestant just because of how many finales she's been at, but I think she's like Amanda Kimmel and can't really close the deal to get a second win which is sad :(

PYN to be tagged
Analiese
Devil_Gal
Queenisha
dawnpeacly
Eoin
mathboy9

Comments

tag me
Sent by trash,Dec 27, 2017
wowie
Sent by Queenisha,Dec 27, 2017
Amanda Kimmel and can't really close the deal to get a second win which is sad

BITCH
Sent by Weetmaster,Dec 27, 2017
Tag me
Sent by TheGoodMan,Dec 28, 2017

Leave a comment