Big Brother and online Hunger games.
Girllover101

Girllover101's blogBlog

  1. Can I Exhale?
  2. Snapchat?
  3. I need a new Sia album asap :(
  4. I wish y鈥檃ll cared about our planet dying
  5. Celeb dies and you all cry
  6. Monique Heart should have been Top 2 in AS4
  7. Took a 2 week break!
  8. Hi, Gabbie Hanna is SOOOO underrated!
  9. Walk down the runway, but don鈥檛 puke.
  10. Is this selfie insta worthy?
  11. Speculated RPDR AS5 Cast Placement Prediction
  12. -7 me for a high five
  13. Saying Goodbye is so hard 馃槶
  14. YOU THINK YOU鈥橰E POPULAR?
  15. I am NOT a Cheater.
  16. Sponsor me ARROWS
  17. Sponsor me arrows
  18. 9 more for hunger
  19. I also got Bipolar Depression
  20. Is Virtulife still around?
  21. stars enrollment time?
  22. I'm actually heartbroken Hunger is dead :(
  23. I'm so depressed lol :(
  24. Tengaged Random.Org Drag Race S1
  25. Should I buy TV Star?
  26. IM GOING TO CRY
  27. Pyn for a gift
  28. Who wants to be T-BFF鈥檚!!
  29. You were pathetic on ZWO(end racism)OPER
  30. Gift me?
  31. TBT
  32. KOOLNESS1234 aka MR. DADDY JOSHUA
  33. I am straight btw
  34. I miss you.
  35. Drag Race Chart Game
  36. Stab me with a piece of fried chicken,
  37. Imagine this ALL-STARS CAST
  38. Who wants to gift me?
  39. Rate my new blog pic 馃拃
  40. Why are we obsessed over an online website?

Speculated RPDR AS5 Cast Placement Prediction

Jun 15, 2019 by Girllover101
Placement Order Prediction:

1st: Shea Coulee
2nd: Ongina
3rd: Jujubee (ik)
4th: Miz Cracker
5th: Blair St. Clair
6th: Alexis Mateo
7th: Mayhem Miller
8th: Derrick Barry
9th: Mariah
10th: India Ferrah

What鈥檚 yours?

#RPDR

Comments

1st Shea
2nd Cracker
3rd/4th Alexis
3rd/4th Ongina
5th Jujubee
6th Mariah
7th Blair
8th Mayhem
9th India
10th Derrick
Sent by AkeriaChanel,Jun 15, 2019
10th Blair
Sent by Letal,Jun 15, 2019
Wtf this is literally my prediction I even commented it on a tea video
Sent by rodrigueseve,Jun 15, 2019
rodrigueseve

LMAO NO FUCKING WAY
Sent by Girllover101,Jun 15, 2019
I think they will all play dirty this season NGL

So tbh i don't think Shea will win

I hope she does, But with this cast, They will play dirty
Sent by adamslater19,Jun 15, 2019
My prediction
10th - Mayhem (Sent home by either Blair or Cracker)
9th - India (Sent home by Shea)
8th - Blair (Sent home by Derrick)
7th - Alexis (Sent home by Shea)
6th - Mariah (Sent home by Jujubee)
5th - Ongina (Sent home by Cracker)
4th - Derrick
3rd - Miz Cracker
2nd - Jujubee
1st - Shea

(IF they play dirty)

10th - Mariah
9th - Mayhem
8th - Ongina
7th - Miz Cracker
6th - Blair
5th - Shea
4th - Derrick
3rd - Ongina
2nd - Alexis
1st - Jujubee
Sent by adamslater19,Jun 15, 2019

Leave a comment