Big Brother and online Hunger games.
Girllover101

Girllover101's blogBlog

  1. Anyone play Rules of Survival?
  2. Omg I can't wait for my first tattoo
  3. It feels good being gay sometimes
  4. I'm a shrimp dick nigga
  5. Pearl honestly got easy lipsyncs in S7
  6. Just came out as gay.
  7. Honestly I think I am 100% gay.
  8. ROSS AND OMAROSA WERE LEGIT 1 SEC APART
  9. I want my T$ back
  10. Nudes or Porn
  11. You're acting psycho being voted out
  12. Is Tracey anywhere near?
  13. Gemma Weaves > Gemma Eyes
  14. THANKS FOR THE SHOUTOUT ON INSTA
  15. + this if you're on tengaged
  16. Stacy Layne Matthews is Glamour
  17. 18 year old on Drag Race Thailand
  18. RPDR AS3 - Conspiracy Theory?
  19. So what did I miss on CELEB BB?
  20. DO YOU WANNA BE BRANDI!?
  21. SHANNON ELIZABETH!? what!
  22. Aye, Aye.. She said do you love me?
  23. I need diet tricks! Help!
  24. Oh yeah my irl friends found out about tg
  25. This is aMAYzing
  26. I bless the rains down in africa!
  27. I'm really not looking forward
  28. I WANNA SUCK SOMEONE'S DICK
  29. Starting a group chat called the Fatties
  30. The school shootings in America can stop
  31. Guys let my shop move on
  32. Come to Mawma, tell me who hurt ya!
  33. I met this guy today...
  34. RPDR AS3 SNATCH GAME
  35. Watch Chi Chi actually be the Roxxxy of AS3
  36. Please make the best decision thats best for
  37. So are y'all just gonna sit and not plus?
  38. See I knew she wasn't going to use it!
  39. Marissa would never turn on Shannon
  40. My man: Are you horny?

oh wait this is neg day? oh rip

Feb 2, 2018 by Girllover101

Leave a comment