Big Brother and online Hunger games.
FireX

FireX's blogBlog

  1. Um wtf
  2. I hate
  3. So
  4. Wow
  5. STARS SUPPORT
  6. I WON FINAL HOH
  7. Ummmm
  8. Dead
  9. Omg 5 of my exes are trending
  10. To all my haters in rookies
  11. I feel bad
  12. No offense
  13. Idk
  14. JOIN
  15. HELP WANTED
  16. SPAMMERS FOR HIGER
  17. WATCH OUT
  18. Looking for a new FRAT
  19. any shop owners need help
  20. yea ok huh
  21. AS IF I CARE
  22. Since there FILTH
  23. YEA SO
  24. I cant wait
  25. IS
  26. YOOOO
  27. To the males
  28. When
  29. UM NO
  30. WOW RIGGED HOST
  31. WHO WANTS
  32. EWWW
  33. HEYYYY DO YOU WANT
  34. Dang i need
  35. OMG
  36. I STAN
  37. Ouch
  38. YAY
  39. QUESTION
  40. HEY DO YOU WANT

⭐NOMMED FOR 16TH⭐

2ndJan 14, 2018 by FireX
HELLOOOOO TENGAGED ITS ME FIREX. I have been given a chance at stars via stars seat slot and my frat let me in which was so nice of them... Maybe they knew how crazy those people are like omg

Well tengaged i have been nominated for 16th and man oh man was it not a surprise. I came into this ready to meet people and maybe have a loyal allie and let me tell you you thats not how it works lol.

Ok i would love if you could save me so i can let the fire burn babby 🔥🔥🔥. Its time i step up and start to make a move and show these people i have what it takes. I aint got nothin to lose so give me a chance and save me

https://tengaged.com/poll/bigbrother-game-179971

Note: srry if this is a bad stars blog cause lets face it my white ass suvks at them

#casting #fasting #rookies #star #SaveMyWhiteASS

Tnxxx for the save:
@AdamLovesEverything
@tonyalbright
@Danny12
@bigdizzleyomama
@iichaoskimmy
@varlto
@purplebb4
@Vlad21
@me2013
@Haliem24
@sk9ergal
@Blitszims
@DaBaeBae
@RedWing91
@J2999
@Admir
@joaovictor
@Thumper91
@Burgerman2929292
@Boots22
@harrywasnak
@ChubbyHuggs
@C00LDUDE1000
@CrimsonEnnui
@redbaby
@Ross56
@Jacadeux
@RedFabFoxy
@SabrinaRayexxx
@Lisa12345
@Thepermanentone
@alanb1

Let me know if i tag you and you dont want to be

Comments

Saved you X! :)
Sent by AdamLovesEverything,Jan 14, 2018
Saved!
Sent by Burgerman2929292,Jan 14, 2018
gl X
Sent by Jacadeux,Jan 14, 2018
#letthefireburn 🔥🔥🔥
Sent by me2013,Jan 14, 2018
#letthefireburn
Sent by Hufus,Jan 14, 2018
yay winn <3
Sent by THEChanelOberlin,Jan 14, 2018
NO ITS NOR YOU FIRE ITS HALLOWEEN!
Sent by Lifeiscool,Jan 14, 2018
It was me until about a couple of hours ago lifeiscool
Sent by Qwertyioup,Jan 14, 2018

Leave a comment