Big Brother and online Hunger games.
Ethan000

Ethan000's blogBlog

  1. I really am a catfish huh
  2. I can’t with my Dad lmao
  3. I'm sorry but this elim >>>>
  4. Me when I lock in a vote in Vivor:
  5. And I'm happy... and you not!
  6. Somebody kick my ass outta bed
  7. Idk why I'm being attacked
  8. But. That. Is. Okay.
  9. Some of y'all gon tell me why my wig fucked up
  10. Do you ever have those people in your life?
  11. Stars Support <3
  12. I bought knockoff airpods
  13. Is it time to fuck the feelings away?
  14. Never trust a snake in the grass
  15. Brother Fucker
  16. Somebody just elope with me wtf
  17. Them: Aren't you cold?
  18. Not I said the fly
  19. My weave cost $1000
  20. Anyone wanna d8
  21. Which avi trips you up in Find Me?
  22. I'm literally so bored
  23. I put a bag of potato chips on Autumn's bed
  24. Time doesn’t love you like I love you
  25. People will be fake huh
  26. I did not have sexual relations
  27. I have to beat Saftronbtr999 to the punch
  28. So are we spamming
  29. Is anyone else watching AGT Champions?
  30. Does anyone else get in those moods
  31. Do I:
  32. Who's Tamar Braxton? I'll tell you:
  33. SHE SWEPT THE JURY LMAO
  34. CBB All Star Candidates
  35. LOLO ROBBED
  36. Like my new blog pic? (CBB Spoilers)
  37. I fell asleep at a hookup tonight
  38. You should be
  39. I just found out that Lolo Jones
  40. Tamar: Don't fall for it!

Courtney Love is a MURDERER

Oct 17, 2018 by Ethan000

Comments

tea she killed kurt cobain a block from my damn house
Sent by tofutime,Oct 17, 2018

Leave a comment