Big Brother and online Hunger games.
Ethan000

Ethan000's blogBlog

  1. I wanna see your spine
  2. mybedisshaking
  3. Do you know how hard it is
  4. I just ate a salad
  5. I- I’m so ashamed
  6. *does a line of coke*
  7. But I'm not just a fuck-up
  8. Yeah y'all can miss me with the hate
  9. *is craving feta cheese for no reason*
  10. We have to fight back!
  11. Alexa play
  12. If you came here to kill me
  13. Child or no?
  14. Finally watched 'A Star is Born'
  15. Is it still an ‘accident’?
  16. *dies*
  17. People are still shady asf in Survivor
  18. 🇳🇱Tasting The Netherlands🇳🇱
  19. Final Reckoning Finale
  20. All Challenge Fans
  21. Rate my avatar
  22. Y'all are so hateful :(
  23. Spreading Self-Love
  24. Crab Rangoons really are
  25. Do you ever just get that random mood
  26. 51.1% - 48.2%
  27. Ordering Pizza
  28. My parents are leaving for a work conference
  29. Who still toasts poptarts
  30. I just saw the ep of Black Mirror
  31. Kind of shook?
  32. Idgi
  33. I turn 21 in 8 months
  34. Taking Applications (:
  35. *KNOCKS ON CHRISTIAN'S DOOR*
  36. PYN and I'll guess your color level
  37. Give me something good to watch
  38. Honestly...
  39. I have felt attacked all day
  40. Is Danganronpa that good?

As bad as I feel for you, I FEEL LIKE SHIT TOO!

Jun 30, 2018 by Ethan000
Jordan: YOU SHOULD FEEL LIKE SHIT!

Shelly: I DO JORDAN!

Jordan: YOU SHOULD! You voted him out..I GAVE YOU A FUCKING PHONE CALL...WH- WHEN I WANTED TO TALK TO MY FAMILY!!!



#BB20

Comments

ok wtf I was literally watching this 2 days ago LMAO????
Sent by Lalisa,Jun 30, 2018
Lalisa So good lmao
Sent by Ethan000,Jun 30, 2018
ik Jordan's my fave bb winner
Sent by Lalisa,Jun 30, 2018
This is the best
Sent by JetsRock12,Jun 30, 2018
*Rachel Sobbing* Jordan, stop it. This is not you.

Ugh chills. Pure poetry. Shelli did great
Sent by 5651Omar,Jun 30, 2018

Leave a comment