Big Brother and online Hunger games.
Ethan000

Ethan000's blogBlog

  1. 3:54am
  2. HER SEASON WAS FOUR YEARS AGO
  3. Me @ Natalie Negrotti coming out finally :O
  4. Still convinced
  5. If you can't appreciate how petty
  6. I hope it's the spelling veto this week!
  7. Lmao...
  8. The tornado siren is on
  9. Understand the palm of my hand, bitch!
  10. RUN PORSCHE!
  11. Who wants to scissor
  12. When you sweet talk your way
  13. Flip Vote Drama after HOH [Feed Update]
  14. LMFAOOOOOO
  15. Production was SHOOK
  16. As of now Kaitlyn is voting out Steve lol
  17. This week has been SOOO long omg
  18. LMAO the vote could be flipping
  19. I liked Swaggy C so much preseason
  20. "Only on CBS!"
  21. 'Cause I'm worth it
  22. Could you imagine winning so many comps...
  23. As bad as I feel for you, I FEEL LIKE SHIT TOO!
  24. (: I said it on snapchat
  25. Basically if Sam doesn't win veto
  26. BB20 Alliances [VISUAL Breakdown]
  27. I deadass found Angie Rockstar w/o glasses
  28. We could see a 7-6 Vote this week
  29. BB20 Final 2 Spoiler
  30. I like Swaggy C but
  31. I stan having an opinion
  32. I want Sam to come off the block
  33. Sam is just so pure ugh <3
  34. If you wanna vote for the twist in BB
  35. Life used to be so easy
  36. Okay so the rumors are true...
  37. I'm a supporter of the 2nd Amendment
  38. Angela did too much on premiere night
  39. I'm glad Winston ended that man...
  40. YESS ANGELA MY FAVE

Just popping in from traveling

Dec 27, 2017 by Ethan000
To make sure everyone is having a great day :)

Stay beautiful ❤

Comments

Thank you :)
Sent by GoodKaren,Dec 27, 2017
king
Sent by iiGalaxyii,Dec 27, 2017
icon
Sent by greenranger8,Dec 27, 2017

Leave a comment