Big Brother and online Hunger games.
Ethan000

Ethan000's blogBlog

  1. I hope it's the spelling veto this week!
  2. Lmao...
  3. The tornado siren is on
  4. Understand the palm of my hand, bitch!
  5. RUN PORSCHE!
  6. Who wants to scissor
  7. When you sweet talk your way
  8. Flip Vote Drama after HOH [Feed Update]
  9. LMFAOOOOOO
  10. Production was SHOOK
  11. As of now Kaitlyn is voting out Steve lol
  12. This week has been SOOO long omg
  13. LMAO the vote could be flipping
  14. I liked Swaggy C so much preseason
  15. "Only on CBS!"
  16. 'Cause I'm worth it
  17. Could you imagine winning so many comps...
  18. As bad as I feel for you, I FEEL LIKE SHIT TOO!
  19. (: I said it on snapchat
  20. Basically if Sam doesn't win veto
  21. BB20 Alliances [VISUAL Breakdown]
  22. I deadass found Angie Rockstar w/o glasses
  23. We could see a 7-6 Vote this week
  24. BB20 Final 2 Spoiler
  25. I like Swaggy C but
  26. I stan having an opinion
  27. I want Sam to come off the block
  28. Sam is just so pure ugh <3
  29. If you wanna vote for the twist in BB
  30. Life used to be so easy
  31. Okay so the rumors are true...
  32. I'm a supporter of the 2nd Amendment
  33. Angela did too much on premiere night
  34. I'm glad Winston ended that man...
  35. YESS ANGELA MY FAVE
  36. BB20 Angela Pole Vaulting Vids lmao
  37. You know what I call a good week?
  38. Guess what I'm eating for a gift
  39. Officially 20 Years of Age!
  40. I turn 20 tomorrow

Do you ever

Dec 23, 2017 by Ethan000
Just want to choke the shit out of someone?

Comments

is this about iYBF
Sent by Darbe,Dec 23, 2017
yeah mostly myself
Sent by Padfoot,Dec 23, 2017
Choke me daddy
Sent by Hisoka,Dec 23, 2017
sounds very sexual
Sent by ManniBoi,Dec 23, 2017
Darbe Who's that?
Sent by Ethan000,Dec 23, 2017
On a daily basis
Sent by zorbo678,Dec 24, 2017
I wanna choke the shit out of myself
Sent by Paige5459,Dec 24, 2017
ugh that's so hot ;)
Sent by garrievans97,Dec 24, 2017

Leave a comment