Big Brother and online Hunger games.
Dmpwb45

Dmpwb45's blogBlog

  1. ♥Stuie♥
  2. ♥Kasey2011♥
  3. ♥Whoa♥
  4. ♥DiamondsArentForever♥
  5. ♥Girllover101♥
  6. ♥NotAfraid♥
  7. ♥Jessjessx♥
  8. ♥Connorthomson♥
  9. ♥Seal♥
  10. ♥Leotheawesome2♥
  11. ♥AwkwardO♥
  12. ♥Hikeygirl101♥
  13. ♥Stef575♥
  14. ♥Quinn791♥
  15. ♥Rstar2468♥
  16. ♥Dhucking_Quacks♥
  17. ♥Cnathaniel♥
  18. ♥AceSurvivor♥
  19. ♥01Gohan♥
  20. ♥Donutdude556♥
  21. ♥Chee5e55ave5♥
  22. ♥DianeRhea♥

♥01Gohan♥

3rdFeb 16, 2012 by Dmpwb45
imageThanks for the top blog Tengaged !

Comments

trollololololololol
Sent by Kpnna,Feb 16, 2012
+10! :-)
Sent by M2thamax,Feb 16, 2012
lol
Sent by Emmett4,Feb 16, 2012
+11 :)
Sent by Sweetheart95,Feb 16, 2012
+12 :)
Sent by BBlover96,Feb 16, 2012
thanks :D
Sent by Dmpwb45,Feb 16, 2012
LOL she is so funny xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
she should be my new bestie :D
btw http://www.tengaged.com/blog/Dmpwb45/2535891/thing-we-hate-vlog-2
Sent by amf7410,Feb 16, 2012
HAHAHA XD thanks :P
Sent by Dmpwb45,Feb 16, 2012
hi
Sent by Ditzy,Feb 16, 2012
LOL Nice vlog.
Sent by Juergen,Feb 16, 2012
thanks :P
Sent by Dmpwb45,Feb 16, 2012
i hit 200 :O :D
Sent by Dmpwb45,Feb 16, 2012
nice +15 :D
Sent by Etienne,Feb 16, 2012
+++ :)
Sent by RobM,Feb 16, 2012
thanks guys :P
Sent by Dmpwb45,Feb 16, 2012
+10 congrats
Sent by AxKxAxBatman,Feb 16, 2012
thanks :P i worked on this all day XD
Sent by Dmpwb45,Feb 16, 2012
lol who is the girl, shes hilarious
Sent by Piddu,Feb 17, 2012
+1555
Sent by Chemicalali,Feb 17, 2012
lol shes my best friend Piddu... thanks Chemicalali
Sent by Dmpwb45,Feb 17, 2012
LOL
Sent by finklestein123,Feb 17, 2012
Lol this is hilarious make more!
Sent by ShadowBaller000,Feb 17, 2012
Lol we will :P thanks
Sent by Dmpwb45,Feb 17, 2012
lmfao xD
Sent by vikejk17,Feb 17, 2012
"SHOULDNT YOU GROW A DICK" LMFAO
Sent by Piddu,Feb 17, 2012
LMAO YOU GUYS ARE SOOOOOO FUNNY

Whats an LG bitch?
Sent by JUM40BUM40,Feb 17, 2012
its like a really young girl thats really annoying XD JUM40BUM40
Sent by Dmpwb45,Feb 17, 2012
LOL LOL LOL
Sent by andalarew_2231,Feb 17, 2012
LOL i love the facebook things
Sent by andalarew_2231,Feb 17, 2012
Hahaha thanks XD it's soooo true XD
Sent by Dmpwb45,Feb 17, 2012
IKR
Sent by andalarew_2231,Feb 17, 2012
+
Sent by Akora,Feb 17, 2012

Leave a comment