Big Brother and online Hunger games.
Danger

Danger's blogBlog

  1. Skype game results
  2. SKYPE GAME @ 11pm EST
  3. To the bitch who rated me a 7 today
  4. UPDATED SO GO POST U SLUTS
  5. Serious PYN
  6. PYN
  7. A Day To Remember
  8. Tbh
  9. I feel like
  10. Been waiting all day to work
  11. TBC Challenge highlights
  12. Going to Boca Raton tomorrow :)
  13. Play Koolness’s Skype Game!
  14. Last night I watched a porn of
  15. I’m such a sick bastard
  16. Who wants to call?
  17. Planks
  18. Big Brother Skype Game
  19. I kinda wanna be banned
  20. Haleigh haters
  21. TBC Challenge 4 final 7
  22. I’ll never forget
  23. New Breakfast Club member < 333
  24. Who wants to feel
  25. If you’re not in TBC
  26. BUY MY WIG IS IN MARS ON ITUNES NOW
  27. Me: Good Morning blogs page!
  28. SKYPE GAME STARTING IN 10 MINUTES
  29. LMFAO MY HATERS R TOO MUCH
  30. Worst part about being home
  31. There’s a 28 year old
  32. New Skype Game format
  33. I bought a HiSi bong last week
  34. Public apology
  35. I’m so confused
  36. Do people
  37. I honestly don’t get it
  38. I’ll be honest
  39. If you like Sufjan Stevens
  40. I’m an Aries

I DO NOT DO METH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

May 10, 2018 by Danger

Comments

thats exactly what a meth head would say Im calling child services
Sent by Rocker917,May 10, 2018
rocker917 IM LITERALLY 22.
Sent by Danger,May 10, 2018
But you do nicotine, heroin, and morphine
Sent by Akora,May 10, 2018
Is this what they know you for now?? wowwww lol
Sent by TooFrezhx0,May 11, 2018

Leave a comment