Big Brother and online Hunger games.
C00LDUDE1000

C00LDUDE1000's blogBlog

  1. adios
  2. i still cant believe
  3. i love you
  4. wtf randomize is here
  5. wtf is corono and why is it viral
  6. I miss breathing fresh air
  7. YAY!
  8. PYN
  9. How many meals did you eat today?
  10. I’m dead 🤣
  11. Can my frat make a comeback?
  12. I’m actually smiling irl
  13. It’s really cool
  14. About to come back
  15. I won the raffle
  16. Watch my new video
  17. If you like tennis...
  18. Anyone here still play zw**per?
  19. Bye yall
  20. Are there still multis in games lol?
  21. Creeper
  22. stay safe
  23. Hiiiiii
  24. BERNIE 2020
  25. Hey losers
  26. Hewwo
  27. Bernie Sanders
  28. This was actually so fun to host
  29. This website
  30. 3pi14159
  31. SHOULD TPT RETURN 2019?
  32. Ugh
  33. Can someone truthfully answer this lawl
  34. rate my profile music
  35. Mail me if you play Clash Royale
  36. Throwback
  37. Hello friends who are also strangers
  38. One year ago today...
  39. Oh shit
  40. Lmao what

I’m actually smiling irl

Mar 22, 2020 by C00LDUDE1000
Idk why I’m just realizing this now but I actually made a mark on this website lol. It’s cool to see people using what you came up with years after you came up with it. I guess you could say it’s like inventing but much more insignificant. I know it really doesn’t matter to you guys but it makes me happy and that’s what matters to me :P

Comments

+
Sent by FedeBenna,Mar 22, 2020

Leave a comment