Big Brother and online Hunger games.
BigMamaT

BigMamaT's blogBlog

  1. So excited for tomorrow
  2. You can't spell T I N A
  3. I don't usually condone bullying
  4. I see you
  5. Card meanings
  6. Cards 2 & 3
  7. Card ONE Meaning & Spirit Message
  8. Tarot Reading for Tengaged
  9. So
  10. PYN
  11. I will be re-creating
  12. Who should I arrow in HG?
  13. BTW
  14. Allison and I
  15. The real reason Johnny hates me
  16. People like you make me famous
  17. Queen Monica's Goodbye Message to HLC
  18. Imagine being 40
  19. I AM SHOOK
  20. All these TG pairings
  21. I can't believe I'm having fat wars
  22. In my opinion
  23. I'm in love with a tengager
  24. You are SUCH a BITCH
  25. Just got my Ancestry results
  26. You can call me a hippo
  27. In other news
  28. Not trying to add fuel to this ever-growing fire..
  29. I'm taking music requests
  30. Holy shit
  31. For every vote this blog gets
  32. Ugh
  33. iTy990
  34. I love it when
  35. I AM SHOOK
  36. Stars support
  37. I think it's hysterical
  38. Current mood
  39. Yall are a bunch of hypocrites
  40. Oooh I'm trending!

Final thoughts about Tea Brother

1stJun 11, 2017 by BigMamaT
Even though I flopped in jury and didn't explain my gameplay enough (I was super nervous and stoned)...I  honestly thought the better player won :-) funnehliner

I've played several Skype ORGs before, I do have to say...playing Tea Brother has been the BEST ORG experience I have ever had, and that is saying something because I play a helluva lot of ORGs. (Sorry Alex, you're a great host too!) Allison and Karim are the most AMAZING hosts EVER. They were everything that you need a host to be...fair, impartial, and they had respect for every single player. When I was having a breakdown from stuff going on at home, they were always there with an ear. And they put up with my epic post-nom tantrum haha.

ANYWAYS...

I absolutely adored this cast. I walked in not knowing a lot of people, but I gained some friends (hopefully). That, to me, is better than winning.

A lot of people have showed me support throughout this game...this is what brought me back to tengaged :)

Two people I'd like to mention who gave me their 100% support:

damo1990 You were my #1 supporter throughout this journey. Your HOH video still makes me crack up :P I hope I made you proud. I may not have taken the prize home, but I still get $20 and that will buy me a decent bag of weed.

dannyjr0587  Your random texts of encouragement affected me. (in a good way!) I'm so glad I have you in my life again :)

So yeah...I got 2nd and was totally Karen from the recent BBCanada. I'm proud of it though. I honestly feel that I played the best game I possibly could have with the cards that were dealt. I wasn't strong in the physical challenges, but I made up for it with my social and strategic skills. I really wish I would have been less nervous and more prepared for the final speeches and jury. I honestly thought that Joseline was going to take it all the way and I was prepared to be evicted.

Wow.

And lastly...

Thank you, Tengaged, for the vote to win. I hope I entertained the majority of you out there, because I honestly and truly had a wonderful time playing this game.

Am I relevant again or something? LOL

Thanks again everyone! <33

Comments

You played a great game Tina!
Sent by MickyBoomy9,Jun 11, 2017
It looked cute, kinda wish I did it now.
Sent by SexGoddx,Jun 11, 2017
Queen of TBB, you played great and don't let anyone tell you differently <3
Sent by Christian_,Jun 11, 2017
love u hun great game
Sent by karim,Jun 11, 2017
well done :)) you played a great under the radar game imo and weren't involved in drama!!
Sent by MichelleWilliams,Jun 11, 2017
Great job! I really wanted you to win :|
Sent by Rperduex11,Jun 11, 2017
Tina you made me laugh so much editing the episodes! Love ya
Sent by Allison,Jun 11, 2017
Dont worry Tina, you played a very good game!
Sent by _ivyyy_445,Jun 11, 2017
ily BigMamaT <3
Sent by brandonpinzu,Jun 11, 2017
You were such a breath of fresh air on the cast. Like a weird type of innocence.
Sent by Piddu,Jun 11, 2017
yes tina!!!!!!
Sent by RoboZoe,Jun 11, 2017
You r my winner. <3
Sent by Ari_,Jun 11, 2017
You have been, and always will be, relevant
Sent by BrainJak,Jun 11, 2017
aww, congrats you did amazing < 3
Sent by damo1990,Jun 11, 2017
Proud of you!
Sent by dannyjr0587,Jun 11, 2017
<3
Sent by Joseline,Jun 11, 2017
i loved you so much omg i was voting for you to win #TinaStan
Sent by WillTraitor,Jun 11, 2017
I love u omg
Sent by etaco75,Jun 11, 2017
I may not have taken the prize home, but I still get $20 and that will buy me a decent bag of weed.

queen
Sent by RyanAndrews,Jun 11, 2017
honestly the best thing is that the first time we played together after 3 years of knowing each other is that we made it to the end despite the rocky road, I love you so much and I am so proud of you and losing to you at final 2 would've been fine with me as well :- )
Sent by Funnehliner,Jun 11, 2017
Lmfao queen !!
Sent by Katherinee_,Jun 12, 2017
Great job Tina !!
Sent by mikec51,Jun 12, 2017

Leave a comment